Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.
ELECTROMOBILITATE.

ELECTRIFICAREA PROPULSIEI.
Electrificarea trenului de rulare reprezintă mobilitatea viitorului. Să analizăm diferitele sisteme MINI şi să cunoaştem câţiva dintre termenii obişnuiţi.

AUTOMOBILELE ELECTRICE PE BATERIE.

ALIMENTARE CU LITIU.


TRENUL DE RULARE.
Bateria litiu-ION de înaltă tensiune (1) este aranjată în formă de T şi poziţionată pe lungimea podelei automobilului. Centrul de greutate este mult mai jos decât la un MINI alimentat cu benzină, pentru o stabilitate sporită şi o manevrabilitate agilă.
Motorul electric unic (2) este situat în faţă şi alimentează direct roţile din faţă. Produce aceeaşi putere ca un Cooper S 2.0 litri, pe benzină.
Transmisia şi alte sisteme electronice integrate (3) sunt amplasate în partea din faţă, sub capota noului MINI Cooper SE cu 3 uşi. Portul de încărcare (4) este situat pe semnalizatorul lateral din stânga.
PROPULSIA.
Dinamic, dar lin. Sistemul compact MINI pur electric produce vibraţii extrem de reduse şi îţi permite să străbaţi oraşul într-o linişte aproape completă.
Rapid şi direct. MINI pur electric îţi oferă instantaneu cuplu maxim pentru a obţine o agilitate emoţionantă, o acceleraţie fără întârziere, fără întreruperi ale schimbării vitezelor şi o propulsie foarte receptivă.
Conducere cu o pedală. Poţi conduce aproape în totalitate cu o singură pedală. Poţi accelera la viteza dorită. Şi poţi retrimite energia în baterie de fiecare dată când ridici piciorul şi opreşti.

MINI Cooper SE Hatch :
COSTURI REDUSE.
Cu MINI Cooper SE cu 3 uşi, mai puţin înseamnă mai mult. Este vorba despre menţinerea lucrurilor simple, cu mai puţine piese de reparat şi de întreţinut decât la o maşină pe benzină. Şi păstrarea maşinii în condiţii optime atrage după sine şi costuri mai mici.
Află mai multe despre economiile pe termen lung, subvenţiile şi stimulentele fiscale disponibile.

MINI COOPER SE.
CEL MAI EVOLUAT MINI.
MINI Cooper SE Hatch :

PHEV – O COMBINAŢIE DINTRE CELE DOUĂ LUMI PLINE DE ENERGIE.
Automobilele electrice plug-in hybrid (PHEV) combină un tren de rulare electric cu un motor convenţional cu combustie.
MINI Cooper SE Countryman All 4 îţi oferă 220 CP (162 kW). Şi tehnologia de ultimă generaţie a bateriei îţi permite să conduci pur electric şi fără emisii. Este ideal pentru a conduce electric în oraş şi pentru a folosi motorul pe distanţe mai lungi.
Poţi „conecta” în mod convenabil la o priză la domiciliu, la birou – sau la o staţie de încărcare publică.


CONSTRUCŢIA TRENULUI DE RULARE.
Motorul TwinPower Turbo aflat sub capotă (1) acţionează roţile din faţă, cu rezervorul de combustibil situat în spate (2).
În modul pur electric are o tracţiune spate – cu motorul electric (3) situat în spate, care acţionează roţile din spate.
Bateria şi sistemele electronice sunt montate sub scaunele din spate (4).
PROPULSIA.
Furnizare spontană de energie.
Acceleraţie instantanee 0 – 100 km/h, în 7,3 sec.
Recuperarea sau regenerarea energiei la frânare. Poţi reîncărca bateria atunci când frânezi sau cobori. Energia este „recuperată” şi stocată în baterie.
Tracţiune integrală ALL4.
Acest lucru optimizează tracţiunea şi stabilitatea în condiţii meteorologice şi de suprafaţă nefavorabile, astfel încât să poţi reacţiona rapid şi precis la situaţii şi terenuri în schimbare. MINI Countryman Cooper SE poate utiliza ambele trenuri de rulare separat sau împreună pentru a crea o propulsie puternică cu tracţiune integrală.

MINI Cooper SE ALL4 Countryman :

PE ŞOSEA CHIAR ACUM.
MINI Cooper SE ALL4 Countryman :

ALTE CONCEPTE EV.
AUTOMOBILELE MILD HYBRID.
Frânarea regenerativă recuperează energia care în mod normal s-ar pierde la încetinire şi o redistribuie pentru a spori puterea motorului, ajutându-l să funcţioneze mai economic.
Nu poţi încărca un mild hybrid direct printr-o priză casnică sau de la o staţie de încărcare publică.


PILĂ DE COMBUSTIE EVS – ALIMENTATĂ CU HIDROGEN.
Automobilele cu pile de combustie alimentate cu hidrogen sunt propulsate de un motor electric. Cu toate acestea, diferenţa este că acestea produc ele însele electricitate. Aşadar, spre deosebire de BEV-uri şi PHEV-uri, acestea nu îşi iau puterea de la o baterie încărcabilă încorporată. În schimb, maşinile cu hidrogen au efectiv propria lor centrală electrică eficientă la bord – pila de combustie.


ACASĂ ŞI ÎN DEPLASARE.

CUM SĂ AJUNGI MAI DEPARTE.
