Platforma pentru gestionarea permisiunilor de a utiliza cookie-uri este temporar offline. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul tău de utilizare cookie-uri.
ELECTRIC. ANCORAT ÎN PREZENT.
Fă cunoştinţă cu următoarea generaţie MINI, care combină legendara senzaţie go-kart cu un cuplu electric instantaneu. E tot ce iubeşti la MINI. Gama noastră de automobile electrice a fost concepută pentru a face ca fiecare călătorie să fie de neuitat, indiferent dacă te strecori rapid pe străzile oraşului sau dacă te îndrepţi spre următoarea mare aventură. Descoperă cât de uşor este să ai un automobil electric: soluţii de încărcare flexibile, o experienţă de condus care nu îţi oferă doar eficienţă, ci şi entuziasm, şi mai ales adoptarea unui stil de viaţă 100% MINI.
Beneficiile automobilelor electrice.
MERGI MAI DEPARTE.
ÎNCĂRCAREA PE ÎNŢELESUL TUTUROR.
COSTURI DE FUNCŢIONARE REDUSE.
SENZAŢIA DE GO-KART, REIMAGINATĂ.
NOUA FAMILIE DE MODELE MINI ELECTRICE.
PLANIFICATORUL DE RUTE MINI: CĂLĂTORII FĂRĂ EFORT.
MINI APP: PARTENERUL TĂU ELECTRIC INTELIGENT.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Temperatura reprezintă un factor extern cheie care afectează performanţele şi capacitatea bateriei. Fără îndoială, este un factor pe care l-ai resimţit şi în funcţionarea telefonului tău mobil: capacitatea sa este de asemenea foarte limitată la temperaturi foarte scăzute. Acelaşi lucru este valabil şi pentru automobilul tău. Influenţa temperaturii este minimizată însă prin utilizarea unor strategii optimizate de operare. Ştiai că posibila autonomie disponibilă depinde tot de capacitatea bateriei? În afară de temperatură, autonomia este afectată şi de stilul personal de condus, dar şi de alţi factori care consumă energie, de exemplu sistemul de climatizare, greutatea remorcii, bagajele, etc. De departe însă, cel mai important factor în ceea ce priveşte stilul de condus este viteza cu care alegi să rulezi pe autostradă.
Dacă trebuie să încarci în timpul călătoriei şi introduci ca destinaţie o staţie de încărcare c.c., MINI electric este precondiţionat. Asta înseamnă că bateria de înaltă tensiune va fi ajustată la temperatura optimă de operare atunci când ajungi la destinaţie, ceea ce va creşte capacitatea ei de încărcare şi va scurta durata de încărcare.
Capacitatea reţelei naţionale nu este o problemă atât de mare pe cât o consideră majoritatea oamenilor. Până acum, intrarea pe piaţă a automobilelor electrice în UE a fost foarte previzibilă, iar reţeaua electrică este dezvoltată constant în paralel. Aşadar, nu este nevoie de o nouă capacitate de generare a energiei electrice în viitorul apropiat. Companiile de utilităţi au avut timp să planifice din timp. Cu toate acestea, situaţia este specifică fiecărei ţări. De exemplu, în nordul Europei, evoluţia este uşoară datorită reţelelor puternice de energie şi a încălzirii electrice deja existente. În alte zone ale Europei, evoluţia este ceva mai dificilă din cauza sistemelor energetice monofazate şi a structurilor mai vechi. Dar acest lucru este abordat rapid. De fapt, există o întorsătură „neaşteptată” a acestui răspuns, deoarece automobilele electrice pot oferi o sursă vitală de flexibilitate în sistemul energetic. În loc să fie o ameninţare pentru stabilitatea sau capacitatea reţelei, automobilele electrice acţionează ca baterii mari pe roţi. Acestea fac posibilă stocarea energiei şi utilizarea ulterioară a acesteia. În următorii câţiva ani, vom avea un grup de încărcătoare format din automobile electrice utilizate ca rezerve agregate.
Trenurile de rulare electrice au mult mai puţine piese în mişcare decât motoarele cu combustie internă (ICE), ceea ce înseamnă că întreţinerea maşinilor electrice poate fi mai ieftină, mai ales că serviciile de revizie tind să coste în medie mai puţin în comparaţie cu modelele cu combustie electrică. În plus faţă de economiile realizate la costurile de revizie, costul mai mic al utilizării energiei electrice pentru alimentarea maşinii atunci când aceasta este încărcată la domiciliu se simte de-a lungul timpului, crescând şi mai mult economiile. Cu toate acestea, deşi există aspecte ale deţinerii unei maşini electrice care sunt în mod clar mai ieftine decât costurile asociate cu o maşină cu combustie internă, te poţi aştepta ca piesele auto tradiţionale, cum ar fi anvelopele şi plăcuţele de frână, să coste aproximativ la fel.