Serviciul de asistenţă mobilă în caz de avarie. Service-ul Mobil MINI: copilotul ideal.

MINI Breakdown Assistance

Ai probleme? Venim într-o clipită.

Nu eşti niciodată singur atunci când te afli la volanul MINI-ului tău. În cazul în care apar probleme atunci când te afli pe drum, poţi beneficia de sfaturi rapide şi profesionale printr-un simplu apel telefonic. Dacă tehnicienii noştri nu vor putea să-ţi repare MINI-ul pe loc, vom pregăti tractarea acestuia către dealer-ul tău preferat, unde îl vom readuce rapid la starea optimă iniţială.

Service-ul Mobil MINI: copilotul ideal.

Service-ul Mobil MINI – linie de asistenţă telefonică naţională: 08008 269 00  

Linie de asistenţă telefonică internaţională: +431 52503 6627

 

Contact pentru trimitere mesaje text către Service-ul Mobil MINI, pentru persoanele cu deficienţe de auz: +49 178 234 62 64

Ţi s-a defectat automobilul?

  • · Opreşte motorul. Porneşte luminile de avarie D35 şi plasează triunghiul reflectorizant în spatele automobilului;
  • · Asigură-te că eşti cât se poate de vizibil pentru ceilalţi participanţi la trafic;
  • · Sună la MINI Mobile Service: 08008 269 00;
  • · Fă schimb de date de contact cu terţii;
  • · Nu trebuie să intri în panică. Din moment ce tu eşti bine, ne vom asigura că şi MINI-ul tău va fi în stare bună.
MINI Technicians. MINI Breakdown Hotline
MINI Hatch cu 3 uşi. Serviciul de asistenţă mobilă MINI în caz de avarie
Gratuit, aproape oriunde în lume.
  • · Sfaturi prin telefon de la experţii tehnici MINI;
  • · Asistenţă mobilă la faţa locului, disponibilă în orice moment;
  • · Recuperarea automobilului sau tractare până la cel mai apropiat centru de service MINI;
  • · Disponibil pentru oricine conduce MINI-ul tău, chiar dacă acea persoană nu eşti tu.
MINI Mobile Care.
MINI Mobile Care. Continuă drumul în siguranţă.

MINI Mobile Care este un serviciu suplimentar care oferă acoperire pentru conducătorii auto din Europa. Acesta include o gamă de servicii care te vor ajuta să îţi continui drumul până la destinaţie, chiar şi în cazul unei defecţiuni.

  • · Rambursarea costurilor pentru taxi până la 65 euro;
  • · Plata costurilor pentru hotel, dacă te afli la peste 50 km de casă (până la 4 nopţi într-un hotel de până la 4 stele);
  • · Oferirea unui automobil înlocuitor în timp ce MINI-ul tău este reparat.
Serviciul de asistenţă mobilă MINI în caz de avarie

În plus, un cost total de până la 500 euro.

Vrem ca tu să beneficiezi de mobilitate fără probleme şi fără a fi deranjat(ă). Din acest motiv noi acoperim, în plus, următoarele servicii până la costul total de 500 euro per avarie. 
 

CONTINUAREA CĂLĂTORIEI SAU ÎNTOARCEREA ACASĂ CU TRENUL SAU CU AVIONUL.

Dacă este necesar, îţi vom plăti biletul de tren sau de avion până la destinaţia călătoriei sau până acasă – cu costurile maxime menţionate anterior. 
 

LUAREA ŞI TRANSPORTAREA MINI-ULUI TĂU, DACĂ TE AFLI LA PESTE 100 KM DE CASĂ***
 

Dacă îţi luăm automobilul, vom acoperi de asemenea costurile transportului de până la 500 euro. Presupunem că repararea MINI-ului tău durează mai mult de 3 zile lucrătoare din momentul în care MINI-ul tău ajunge la atelier, iar distanţa dintre oraşul de reşedinţă şi locul în care automobilul s-a defectat este de peste 100 km. În cazul în care automobilul se defectează în străinătate, te vom pune în contact cu partenerii calificaţi cu care colaborăm. Aceştia îţi vor aduce MINI-ul tău înapoi acasă în următoarele 10 zile lucrătoare (cu transport colectiv). 

  • Informaţii suplimentare
  • Informaţii suplimentare

    Aici vei găsi mai multe informaţii despre sistemul de asistenţă mobilă MINI în caz de avarie şi despre condiţiile generale pentru acoperire gratuită în caz de accident sau de avarie. 

    Ce să faci în caz de defecţiune.

    Primul lucru care trebuie făcut în cazul unei defecţiuni este să suni la linia telefonică MINI pentru asistenţă mobilă în caz de avarie. 

    Linie de asistenţă telefonică naţională: 08008 269 00

    Linie de asistenţă telefonică internaţională: +431 52503 6627

     

    Va trebui să ne dai detalii despre automobil, locaţia exactă, cauza şi rezultatele defecţiunii (dacă sunt cunoscute) şi un număr de telefon de contact. MINI va avea grijă de restul. 

     

    Rambursarea costurilor.

    Putem rambursa doar costurile care sunt convenite în prealabil cu Service-ul Mobil MINI. 

    În majoritatea cazurilor, costul serviciilor MINI Mobile Care sunt acoperite direct de noi. Dacă totuşi trebuie să suporţi şi tu costuri, ţi le vom rambursa cât mai repede posibil. Pentru a face acest lucru, avem nevoie de chitanţele sau facturile originale pentru serviciul în cauză (de ex. compania de remorcare) împreună cu o copie a facturii pentru lucrările de reparaţii. 

     

    Costuri nerambursabile:

    - Costurile care ar fi avut loc în condiţii normale, de ex. costuri cu combustibilul, taxe de drum, etc.;

    - Costuri suplimentare de hotel, de ex. pentru mese şi facturi mini-bar;

    - Orice costuri sau pierderi apărute ca rezultat direct sau indirect al defecţiunii, cum ar fi pierderea de venit, taxe de anulare, întâlniri sau evenimente pierdute (de ex. bilete nefolosite);

    - Costurile cu reparaţii, piese de schimb şi alte materiale. 

     

    Destinaţii de călătorie acoperite prin MINI Mobile Care.

    Acoperire regională MINI Mobile Care: 

    Albania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Muntenegru, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia, România, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare), Suedia, Elveţia, Turcia.

     

    Definiţia unei defecţiuni.

    O defecţiune reprezintă o funcţionare necorespunzătoare a automobilului tău care te împiedică să-ţi continui călătoria. 

     

    Dreptul de a solicita serviciile MINI Mobile Care.

    Serviciile MINI Mobile Care pot fi realizate doar în cazul în care defecţiunea nu a fost cauzată de către conducătorul auto sau de factori externi. Excepţie: în caz de pană de cauciuc, vom oferi servicii din domeniul respectiv şi în limitele descrise mai sus.  

     

    Serviciile MINI Mobile Care nu se aplică în caz de: 

    - Reparaţii programate, rechemarea produsului sau alte proceduri tehnice;

    - Accident, furt sau vandalism şi orice avarii rezultate din aceste evenimente;

    - Avarii provocate de un comportament intenţionat sau din neglijenţă;

    - Avarii cauzate în timpul evenimentelor de condus ori a sesiunilor de exersare pentru astfel de evenimente, în care obiectivul este atingerea celei mai mari viteze posibile;

    - Avarii atribuite montării pieselor care nu au fost aprobate de către producător sau modificărilor efectuate într-un mod care nu a fost aprobat de producător. 

    Valabilitate MINI Mobile Care.

    MINI Mobile Care înseamnă servicii de mobilitate complete pe o perioadă de doi ani pentru automobilele noi înmatriculate după 1 ianuarie 2011, conform condiţiilor valabile ale garanţiei MINI Mobile Care.

     

    Atunci când automobilul împlineşte trei ani, poţi prelungi sau reînnoi garanţia de mobilitate MINI Mobile Care – până la cinci ani. De fiecare dată când se efectuează serviciul de verificare a uleiului de motor într-un service autorizat MINI, garanţia de mobilitate MINI Mobile Care se va prelungi automat cu încă 24 de luni şi până la perioada maximă de cinci ani de la data primei înmatriculări. Data următorului serviciu de verificare a uleiului de motor va fi stabilită de computerul de bord în funcţie de modul individual de operare a automobilului (stilul de condus).

     

    Atunci când automobilul ajunge la cel de-al şaselea an de la data primei înmatriculări, fiecare serviciu de verificare a uleiului de motor la un centru de service MINI autorizat îţi oferă dreptul la asistenţă gratuită la faţa locului oferită de Service-ul Mobil MINI, pe o perioadă de 24 de luni până la întreaga durată de viaţă a automobilului. 

     

    Toate automobilele înmatriculate începând cu data de 1 ianuarie 2011 pot beneficia din nou de MINI Mobile Care după service pentru uleiul de motor. 

    Efectuarea altor lucrări de întreţinere şi reparaţii* în service-uri neautorizate nu afectează dreptul de a beneficia de serviciile oferite prin intermediul garanţiei de mobilitate MINI Mobile Care. Toate serviciile MINI Mobile Care sunt, însă, excluse în cazul în care pierderea mobilităţii automobilului este cauzată de faptul că intervalele de inspecţie şi de întreţinere nu au fost respectate, conform specificaţiilor producătorului, sau de faptul că inspecţiile, lucrările de întreţinere şi alte reparaţii au fost realizate la un atelier neautorizat, fără a se ţine cont de specificaţiile producătorului. 

     

    * Inclusiv serviciu suplimentar de verificare a uleiului, dacă este necesar.

*** Condiţii: durata de timp pentru reparaţii de la data sosirii la staţia de service până la data estimată a finalizării este mai lungă de 3 zile lucrătoare. În plus, distanţa dintre locul de reşedinţă şi defecţiune trebuie să fie mai mare de 100 km. Din străinătate, întoarcerea automobilului poate dura până la aproximativ 10 zile lucrătoare (transport colectiv).