POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A MINI ROMÂNIA.

Aplicăm aceleași standarde înalte pe care le aștepți de la produsele și serviciile noastre în gestionarea datelor tale cu caracter personal. Ne propunem să stabilim și să menținem o relație cu clienții și potențialii noștri clienți bazată pe încredere. Confidențialitatea și integritatea datelor tale cu caracter personal sunt importante pentru noi. Prin urmare, le vom trata cu atenție și în scopuri specifice, în conformitate cu consimțământul pe care ni l-ai dat și, în orice caz, în conformitate cu prevederile legii privind protecția datelor.

Politica de confidențialitate MINI descrie, în secțiunile următoare, modul în care BMW România colectează și prelucrează datele cu caracter personal ale clienților și potențialilor clienți ai mărcii MINI.

Întrebări frecvente

BMW România S.R.L.  (denumită în continuare "BMW România şi/sau "noi"), cu adresa Şos. București - Ploiești nr. 42-44, Clădirea B, etaj 3, 013696 București, înregistrată şi având locul aplicabil jurisdicţiei în Bucureşti, România (număr de înregistrare: J40/18184/2018), îndeplinește funcția de operator în sensul Regulamentului general privind protecția datelor al UE ("GDPR") în prelucrarea datelor tale cu caracter personal. BMW România are sediul social în București.

În România, BMW România coordonează vânzarea și distribuția automobilelor MINI, a pieselor originale MINI, a accesoriilor și a serviciilor conexe prin intermediul unității organizaționale MINI România (denumită în continuare "MINI România").

Potrivit MINI România, și alte unități organizaționale ale BMW România sprijină activ clienții existenți și potențiali din România. MINI Connected Services și MINI Online Shop sunt principalele unități operaționale care oferă un astfel de suport. Modul în care BMW România S.R.L. prelucrează datele cu caracter personal ale clienților mărcii BMW este descris în Politica de confidențialitate BMW disponibilă la acest link.

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft, cu sediul social la adresa Petuelring nr. 130, 80788 München, Germania, înregistrată în registrul comerțului al Tribunalului din München sub numărul HRB 42243 ("BMW AG"), este societatea-mamă a BMW Group ("BMW Group") și furnizează cea mai mare parte a infrastructurii IT BMW prin intermediul societăților menționate mai sus.

MINI România autorizează partenerii de retail și service MINI (denumiți în continuare în mod colectiv "Parteneri MINI", cu excepția cazului în care este necesară o distincție), oferă consultanță și asistență în probleme tehnice și non-tehnice pentru clienți, potențiali clienți, parteneri contractuali și alte grupuri interesate, operează site-ul www.mini.ro, oferă conturi online MINI și MINI Connected Services pe site-ul respectiv și promovează marca MINI în România.

Cu excepţia cazului în care se indică altfel, Partenerii MINI sunt întreprinderi independente din punct de vedere juridic și economic, și nu fac parte din BMW Group. În calitate de licențiați și în conformitate cu termenii autorizării aplicabile lor, aceștia utilizează marca MINI pentru intermedierea și distribuirea automobilelor MINI, a pieselor și accesoriilor originale MINI, precum și pentru întreținerea și reparațiile legate de marcă.

BMW România acționează în calitate de operator de date pentru datele tale, care sunt prelucrate prin intermediul site-ului www.mini.ro, prin intermediul contului online MINI, prin intermediul Serviciilor MINI Connected, precum și al secțiunilor special marcate din MINI App, prin intermediul serviciilor pentru clienți și pentru datele tale care sunt prelucrate în legătură cu Serviciul de asistență clienți MINI și cu orice campanii de marketing direct MINI. BMW România prelucrează, de asemenea, datele tale atunci când acestea îi sunt transmise de către partenerii MINI, dacă și în măsura în care sunt îndeplinite cerințele necesare privind protecția datelor, în special atunci când ai achiziționat un automobil MINI nou sau rulat de la BMW România prin intermediul unui partener MINI. De asemenea, BMW România acționează în calitate de operator de date atunci când efectuează verificări de conformitate pentru clienții MINI. Prezentăm mai jos detaliile privind această prelucrare în cadrul prezentei Politici de confidențialitate.

Partenerii MINI sunt responsabili pentru prelucrarea oricăror date cu caracter personal pe care le furnizezi acestora în legătură cu solicitările tale, precum și în ceea ce priveşte asistența pentru clienți legate de vânzări și service. Partenerii MINI prelucrează, de asemenea, datele tale atunci când BMW România le transmite acestora ca parte a Serviciului asistență clienți, cum ar fi cele legate de contractele de achiziție încheiate cu BMW România care sunt intermediate de către un partener MINI. Există opțiunea de a solicita identificarea partenerilor MINI care primesc datele tale de la BMW România, precum și de a împiedica schimbul de date cu unul sau toți partenerii MINI și respectiv, de a revoca transmiterea datelor. Pentru a face acest lucru, te rugăm să contactezi Serviciul de asistență clienți la numărul de telefon +40 312 297 798.

După cum este detaliat în cele de mai jos, BMW România și Partenerii MINI sunt, de asemenea, operatori asociaţi în sensul GDPR cu privire la anumite operațiuni specifice de prelucrare a datelor.

Prezenta Politică privind confidențialitatea datelor descrie, de asemenea, anumite prelucrări de date cu caracter personal efectuate de Partenerii MINI. Cu toate acestea, Partenerii MINI prelucrează la rândul lor datele tale cu caracter personal în scopuri proprii, suplimentare și pot colecta adiţional datele cu caracter personal în astfel de scopuri. Poți afla mai multe detalii cu privire la modul în care datele tale sunt utilizate de Partenerul MINI respectiv prin intermediul Politicii privind confidențialitatea datelor a acestuia.

Datele de contact ale Serviciului de asistență clienți MINI din cadrul BMW România pot fi consultate aici.

MINI colectează şi prelucrează datele tale cu caracter personal în mai multe situaţii, din care fac parte şi următoarele:

  • În cazul în care ne contactezi direct, de exemplu prin intermediul site-ului nostru web, prin intermediul Serviciul de asistență clienți, şi eşti interesat, de exemplu, de produsele sau serviciile noastre sau ai orice alte întrebări sau solicitări.
  • În cazul în care achiziţionezi produse direct de la noi (de exemplu, de pe site-ul nostru web).
  • În cazul în care achiziţionezi servicii direct de la noi (de exemplu, în cadrul magazinului MINI Connected de pe site-ul nostru, servicii de întreţinere şi/sau reparaţii pentru automobilul tău de la un partener MINI, test drive).
  • În cazul în care soliciţi informaţii privind produsele şi serviciile noastre (de exemplu, trimiterea electronică a unei broşuri sau liste de preţuri).
  • În cazul în care răspunzi la activităţile noastre de marketing direct, de exemplu atunci când completezi un formular de răspuns sau îţi trimiţi datele online pe unul dintre site-urile noastre (www.mini.ro sau pe o pagină de destinaţie).
  • În cazul în care datele tale ne sunt trimise de către partenerii MINI sau de către terţi, în cazul în care şi în măsura în care sunt îndeplinite cerinţele necesare în conformitate cu legislaţia privind protecţia datelor, de exemplu, ţi-ai exprimat consimţământul sau, în deplină cunoştinţă a dreptului tău de opoziţie, nu te-ai opus transmiterii datelor tale către MINI pentru a beneficia de servicii pentru clienţi (de exemplu, recunoaşterea ta în cazul în care contactezi departamentul de asistență clienţi MINI) şi contactul în scris (de exemplu, trimiterea pachetului de bun venit MINI după achiziţionarea unui automobil).
  • În cazul în care când ne trimiţi datele automobilului tău (cu seria de şasiu a automobilului) în cadrul procesului de service şi al serviciilor de întreţinere/reparaţii furnizate de service-urile autorizate MINI.
  • În cazul în care alte companii din cadrul BMW Group şi partenerii noştri de afaceri furnizează date despre tine într-un mod permis.
  • În cazul în care terţe părţi (de exemplu, furnizori de adrese certificate) furnizează date personale despre tine într-un mod permis.

 

Te rugăm să ne ajuţi să îţi menţinem datele actualizate, notificându-ne cu privire la modificările aduse datelor tale - în special datelor de contact. Poți face acest lucru cu ușurință, dacă dorești, în contul online MINI pe care îl deţii. Prin intermediul acestui link, poți să vizualizezi și să modifici în orice moment datele tale cu caracter personal (de exemplu, datele de contact, consimțământul pentru comunicările promoționale, selectarea partenerului MINI preferat, automobilele înregistrate, informațiile de plată).

Pentru a asigura o interacţiune cât mai facilă cu clienții precum şi maximă flexibilitate, MINI ID-ul tău îți permite să te identifici cu ușurință la toate punctele de contact. Printre altele, poţi realiza cu uşurinţă identificarea personală la un Partener MINI cu ajutorul unui cod QR din contul tău MINI (de exemplu, din aplicația MINI), oferind astfel Partenerului MINI acces la anumite date din profilul tău. Ori de câte ori vei realiza o identificare iniţială la un Partener MINI, vei primi un e-mail care arată activitatea ta în acest sens în scopul protejării datelor tale cu caracter personal.

Următoarele categorii de date cu caracter personal pot fi colectate prin intermediul numeroaselor servicii şi canale de contact descrise în prezenta Politică privind confidențialitatea datelor:

  • Date de contact: Nume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail.
  • Informații contractuale: Număr de client, numărul contractului de test drive, comenzile și contractul de achiziție, după cum poate fi intermediat de partenerul MINI, serviciile MINI Connected rezervate, numărul de înmatriculare al automobilului, informații relevante de plată, codul numeric personal (dacă este necesar pentru încheierea și executarea contractului online de achiziție a automobilului MINI, atunci când certificatul de semnătură electronică calificată include astfel de date).
  • Date privind contul online: Informaţii de cont privind My MINI, MINI Connected, portalurile pentru clienţi şi potenţiali clienţi, informaţiile de plată pe care le-ai precizat (de exemplu, numărul cardului de credit).
  • Interese: Informaţii pe care le-ai furnizat cu privire la domeniile de interes, de exemplu, automobile de care ești interesant, parteneri MINI preferaţi, hobby-uri şi alte preferinţe personale.
  • Alte date cu caracter personal: Informaţii pe care le-ai furnizat cu privire la data naşterii, educaţie, mărimea gospodăriei sau situaţia profesională.
  • Utilizarea site-urilor web şi comunicarea: Informaţii privind modul în care utilizezi site-ul web şi dacă deschizi sau transmiţi mai departe mesaje primite de la noi, inclusiv date colectate prin intermediul modulelor cookie şi al altor tehnologii de urmărire. Pentru mai multe informaţii în acest sens, consultă Politica de cookie-uri.
  • Consimțământul pentru comunicările promoționale (de marketing): informații despre orice consimțământ pe care l-ai acordat pentru orice comunicări promoționale sau de marketing.
  • Date privind tranzacţiile şi interacţiunile: Informaţii privind achiziţiile de produse şi servicii, configurații ale automobilelor salvate în contul online MINI, interacţiunile cu departamentul de asistență clienţi MINI (solicitările şi sesizările tale) şi cu partenerii MINI sau sucursala BMW România, precum şi participarea la orice studii de piaţă.
  • Informaţii privind solvabilitatea şi identitatea: Date pentru a stabili identitatea ta, de exemplu, permisul de conducere sau certificatul de înmatriculare, partea 1; de asemenea, informaţii privind tranzacţiile şi plăţile care ar putea să nu fi fost efectuate; inclusiv informaţii privind cazurile de fraudă, infracţiuni pasibile de pedeapsă, tranzacţii suspecte, persoane expuse politic şi liste de sancţiuni care conţin datele tale.
  • Utilizarea aplicaţiilor şi serviciilor MINI: Informaţii privind utilizarea de către tine a aplicaţiilor MINI (pe dispozitivul tău mobil de utilizator) şi a serviciilor MINI Connected.
  • Detalii privind funcţiile şi setările automobilului: Informaţii privind funcţiile şi setările actuale ale automobilului tău (identificate pe baza seriei de şasiu), de exemplu, MINI TeleServices şi serviciile MINI Connected cu MINI CarData.
  • Date de geolocalizare (urmărire) a automobilului: Informații despre locația automobilului sau a dispozitivului mobil. MINI România și BMW AG pot primi astfel de date în cursul furnizării serviciilor MINI Connected și a aplicației MINI, precum și, după caz, în contextul unui test drive, și le utilizează în conformitate cu descrierile detaliate ale serviciilor respective și cu măsurile de securitate care sunt luate pentru a asigura protecţia datelor de localizare. Pentru mai multe informații, consultați măsurile de securitate pentru datele de geolocalizare.
  • Date tehnice ale automobilului: Date create şi/sau prelucrate în automobil:

 

Date de funcţionare în automobil: Datele unităţii de control prelucrate pentru funcţionarea automobilului. Acestea includ, de exemplu:

  • Datele de bază ale automobilului (de exemplu, numărul de înmatriculare, modelul, caracteristicile și echipamentele)
  • Informaţii privind starea automobilului (de exemplu, viteza, decelerarea, acceleraţia laterală, turația roţilor, indicatorul centurii de siguranță, datele privind consumul de combustibil, datele privind bateria)
  • Condiţii ambientale (de exemplu, temperatura, senzorul de ploaie, senzorul de distanţă)

De regulă, aceste date sunt volatile şi nu sunt salvate dincolo de timpul de funcţionare; ele sunt prelucrate numai în automobil. Unităţile de control conţin memorii de date (printre altele, şi cheia de contact a automobilului). Acestea sunt implementate pentru a putea documenta temporar sau permanent informaţii privind starea automobilului, solicitarea componentelor, cerinţele de întreţinere, precum şi evenimente tehnice şi defecţiuni.

Următoarele informații sunt stocate în funcţie de echipamentul tehnic:

  • Statusul de funcţionare ale componentelor sistemului (de exemplu, nivelul de combustibil din rezervor, presiunea din anvelope, nivelul de încărcare a bateriei)
  • Disfuncţionalităţi şi defecte ale componentelor importante ale sistemului (de exemplu, faruri, frâne)
  • Reacţiile sistemelor în situaţii speciale de deplasare (de exemplu, activarea unui airbag, activarea sistemelor de control al stabilităţii)
  • Informaţii privind evenimentele care deteriorează automobilul
  • În cazul maşinilor electrice, nivelul de încărcare a bateriei de înaltă tensiune, starea bateriei, autonomia estimată

În cazuri speciale (de exemplu, dacă automobilul a detectat o defecţiune), poate fi necesar să se salveze date care, în mod normal, ar fi doar volatile.

Dacă utilizezi Service-ul (de exemplu, reparaţii, lucrări de întreţinere), datele de funcţionare stocate pot fi citite şi utilizate împreună cu seria de şasiu a automobilului, dacă este necesar. Accesarea pentru citirea acestora din automobil poate fi efectuată de către personalul Partenerului MINI sau BMW România sau de către terți (de exemplu, servicii de asistență rutieră). Acelaşi lucru este valabil şi pentru cazurile de garanţie şi măsurile de asigurare a calităţii.

De regulă, datele sunt citite utilizând conexiunea obligatorie prevăzută de lege pentru OBD (On-Board Diagnosis) în automobil, prin telediagnosticare sau asistență rutieră. Datele de operare care sunt citite documentează stările tehnice ale automobilului sau ale componentelor individuale şi ajută la diagnosticare, la respectarea obligaţiilor de garanţie şi la îmbunătăţirea calităţii. Aceste date, inclusiv informaţiile privind solicitarea componentelor, evenimentele tehnice, erori de funcţionare şi alte defecțiuni, sunt transmise către BMW AG în calitate de producător în acest scop, împreună cu seria de şasiu a automobilului, dacă este necesar. Mai mult decât atât, BMW AG în calitate de producător face obiectul răspunderii pentru produs. BMW AG utilizează, de asemenea, date de funcţionare de la automobile în acest scop, de exemplu pentru campanii de rechemare. Aceste date pot fi, de asemenea, utilizate pentru a verifica cererile de garanţie ale clienţilor şi cererile de îmbunătăţire ulterioară.

Erorile stocate de automobil pot fi resetate la cererea ta de către un centru de service în cadrul intervenţiilor pentru reparaţii sau al reviziei.

 

Funcţii de confort şi infotainment

Poţi salva setările de confort şi setările de personalizare în automobil şi le poţi modifica sau reseta în orice moment.

Acestea includ, în funcţie de echipamentul respectiv:

  • Reglarea poziției scaunului și a volanului
  • Setări pentru suspensie și climatizare
  • Personalizări precum iluminarea ambientală interioară.

În cadrul echipamentului selectat, poţi introduce singur date în funcţiile de infotainment ale automobilului. Acestea includ, în funcţie de echipamentul respectiv:

  • Date multimedia precum muzică, filme sau fotografii pentru redarea într-un sistem multimedia integrat
  • Date din agenda de adrese pentru a fi utilizate împreună cu un sistem hands-free integrat sau cu un sistem de navigaţie integrat
  • Destinaţiile de navigaţie introduse
  • Date privind utilizarea serviciilor de internet

Aceste date pentru funcţiile de confort şi infotainment pot fi stocate local în automobil sau pe un dispozitiv conectat la automobil (de exemplu, smartphone, stick USB sau MP3 player). Dacă ai introdus singur datele, le poţi şterge în orice moment.

Aceste date sunt transferate din automobil numai la cererea ta, în special în cadrul utilizării serviciilor online în conformitate cu setările pe care le-ai ales.

 

Sistemul de integrare pentru smartphone, de exemplu Apple CarPlay

Dacă automobilul tău are echipamentul corespunzător, poţi conecta smartphone-ul sau un alt dispozitiv mobil de utilizator la automobil şi îl poţi opera utilizând elementele de operare integrate în automobil. Imaginile şi sunetul smartphone-ului pot fi transmise prin intermediul sistemului multimedia. În acelaşi timp, anumite informaţii sunt transferate către smartphone-ul tău. În funcţie de tipul de integrare, acestea includ, de exemplu, date de poziţie, modul zi/noapte şi alte informaţii generale despre automobil. Consultă secţiunea "Sisteme Infotainment" din manualul de utilizare al automobilului pentru mai multe informaţii.

Integrarea permite utilizarea aplicaţiilor selectate ale smartphone-ului, de exemplu, navigaţia sau redarea muzicii. Nu există nicio altă interacţiune între un smartphone şi automobil, în special niciun acces activ la datele automobilului. Modul în care sunt prelucrate alte date este stabilit de furnizorul fiecărei aplicaţii utilizate. Posibilitatea de a efectua orice setări şi, dacă există această posibilitate, setările pe care le poţi efectua, depind de aplicaţia respectivă şi de sistemul de operare al smartphone-ului tău.

 

Servicii online

Dacă automobilul tău are o conexiune la reţeaua de telefonie mobilă, aceasta permite schimbul de date între automobil şi alte sisteme. Conexiunea la reţeaua de telefonie mobilă este activată de propriul emiţător şi receptor al automobilului sau de un dispozitiv mobil de utilizator (de exemplu, smartphone) pe care îl introduci în automobil. Funcţiile online pot fi utilizate prin intermediul acestei conexiuni la reţeaua de telefonie mobilă. Acestea includ servicii online şi aplicaţii furnizate de producător sau de alţi furnizori.

 

Servicii online MINI

În cazul serviciilor online MINI, funcţiile respective sunt descrise în secţiunile corespunzătoare de către MINI (de exemplu, Manualul proprietarului, aplicaţia MINI Driver's Guide şi site-urile MINI) şi în informările aferente în conformitate cu legislaţia privind protecţia datelor. Datele cu caracter personal pot fi utilizate pentru a furniza servicii online. Schimbul de date are loc prin intermediul unei conexiuni protejate, de exemplu cu sistemele IT BMW special concepute în acest scop. Orice colectare, prelucrare şi utilizare a datelor cu caracter personal care depăşeşte furnizarea de servicii are loc exclusiv pe baza unei autorizaţii legale, de exemplu în cazul unui sistem de apel de urgenţă prevăzut de lege, al unui contract sau al unui consimţământ acordat.

Poţi activa sau dezactiva serviciile şi funcţiile (unele dintre acestea fiind cu taxă) şi, în unele cazuri, întreaga conexiune a automobilului la reţeaua de telefonie mobilă. Sunt excluse din această categorie - acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic - funcţiile şi serviciile prevăzute de lege, cum ar fi un sistem de apel de urgenţă.


Servicii de terţă parte

În cazul în care accesezi posibilitatea de a avea servicii online ale altor furnizori (terţi), aceste servicii sunt responsabilitatea furnizorului respectiv şi fac obiectul termenilor şi condiţiilor de utilizare şi de protecţie a datelor ai acestui furnizor. BMW România nu influenţează conţinutul schimbat prin intermediul acestora.

Prin urmare, trebuie să obţii informaţii de la furnizorul de servicii respectiv cu privire la natura, domeniul de aplicare şi scopul colectării şi utilizării datelor cu caracter personal în cadrul serviciilor furnizate de terţi.

Datele colectate în contextul încheierii unui contract sau al furnizării de servicii sunt prelucrate în scopurile menţionate mai jos. O explicaţie a domeniului de aplicare a temeiului juridic disponibil poate fi găsită aici.


A.    Executarea obligaţiilor contractuale în cadrul vânzării, întreţinerii şi reparării automobilelor (art. 6 alin. (1) lit. (b) din GDPR)
BMW România şi partenerii MINI colectează, prelucrează şi utilizează date cu caracter personal în cadrul proceselor de vânzare sau de întreţinere şi/sau reparaţii în locația partenerului.

În cadrul proceselor de vânzare, datele cu caracter personal sunt utilizate la BMW România și la partenerii autorizați MINI pentru a gestiona contractul de achiziţie, pentru a efectua sesiuni de test drive şi pentru a transfera informaţii legate de achiziţionarea automobilului tău.

În cadrul acestor activităţi, sunt prelucrate categoriile de date menţionate mai jos:

  • Date de contact
  • Date contractuale
  • Date legate de contul online
  • Date tehnice ale automobilului
  • Informații pentru verificarea solvabilității și a identității persoanelor
  • Date privind tranzacțiile și interacțiunile

BMW România şi partenerii MINI utilizează datele tale cu caracter personal pentru administrarea contractului (de exemplu, efectuarea comenzii pentru automobil, comanda la service/reparaţii, rezervarea serviciilor MINI Connected) sau pentru a gestiona orice solicitare pe care ai trimis-o (de exemplu, rezervarea unei oferte, solicitare de test drive). În ceea ce priveşte toate aspectele legate de administrarea contractului sau de rezolvarea unei probleme, te vom contacta fără consimţământ separat, de exemplu în scris, prin telefon, prin serviciul de mesagerie sau prin e-mail, în funcţie de datele de contact pe care le-ai specificat.

În cadrul proceselor şi/sau serviciilor de întreţinere şi reparaţii la un service autorizat MINI, se utilizează unităţi speciale de diagnosticare pentru a citi datele tehnice relevante pentru service-ul automobilului de la unităţile electronice de control instalate în automobil. Aceste date sunt prelucrate şi utilizate în service de către tehnicieni calificaţi pentru diagnosticarea şi remedierea oricăror disfuncţionalităţi. Aceste date tehnice privind automobilul constau în principal din:

  • Datele de bază ale automobilului (de exemplu, seria de şasiu, modelul automobilului, data fabricaţiei, echipamentele automobilului)
  • Date privind starea automobilului (valori măsurate, de exemplu, kilometrajul)
  • Înregistrări în memoria de erori (de exemplu, defectarea semnalizatorului)
  • Date despre încărcare
  • Versiuni software şi
  • Date de service şi de atelier (de exemplu, cereri de service, lucrări efectuate, piese de schimb montate, cazuri de garanţie, rapoarte de service) 

BMW România poate accesa informaţiile de mai sus pentru a oferi asistență service-urilor autorizate MINI cu privire la provocările tehnice sau de altă natură cu care se confruntă în furnizarea serviciilor acestora.

Pe lângă aceasta, entitățile responsabile menţionate mai sus pot primi, într-o măsură limitată, date privind localizarea automobilului, în cazul în care acest lucru este necesar în scopul executării contractului (de exemplu, în cadrul serviciului de Asistenţă rutieră MINI). Datele sunt utilizate exclusiv în conformitate cu precauţiile de securitate pentru datele de localizare.

MINI ID

Pentru o utilizare completă a diferitelor servicii și produse oferite de BMW Group (de exemplu, rezervarea de sesiuni de test drive și achiziționarea de automobile de la BMW România), ai nevoie de un cont online cu un MINI ID. Te poți înregistra, de exemplu, pe www.mini.ro sau în aplicația MINI. La înregistrare, vei primi un MINI ID, care este identificatorul personal pentru toate interacțiunile cu BMW România și care poate fi utilizat și în scopuri de identificare la Partenerii MINI. De asemenea, MINI ID îți oferă acces la alte oferte făcute de BMW România și la portaluri suplimentare ale altor companii BMW Group. Prin urmare, MINI ID-ul tău este și BMW ID-ul tău. Pentru a-ți putea oferi BMW Group Login Service, anumite date de cont (BMW/MINI ID, parolă, nume) sunt stocate separat de către BMW AG care transmite aceste date către compania BMW România atunci când te conectezi pe website-ul sau în portalul acestora.

 

B.   Executarea obligaţiilor contractuale pentru furnizarea de servicii digitale în automobile și MINI App (art. 6 alin. (1) lit. (b) din GDPR)

Pentru a executa orice contract MINI Connected încheiat între tine şi BMW România, BMW România furnizează diverse servicii, de exemplu, apel de urgenţă inteligent, serviciu de asistenţă Concierge, informaţii în timp real privind traficul (RTTI), TeleServices etc.

Pentru furnizarea acestor servicii, BMW şi furnizorii de servicii autorizați prelucrează următoarele informaţii cu caracter personal din automobil:

  • Date privind starea automobilului (kilometraj, tensiunea bateriei, starea portierelor şi a clapetelor etc.)
  • Date privind poziţia şi mişcarea (oră, poziţie, viteză etc.)
  • Date privind întreţinerea automobilului (data următoarei revizii, nivelul uleiului, uzura frânelor etc.)
  • Date privind starea automobilului (disfuncționalități sau defecte ale componentelor importante ale sistemului, baterie, anvelope etc.)
  • Informaţii dinamice despre trafic (blocaje, obstacole, indicatoare, locuri de parcare etc.)
  • Informaţii de mediu (temperatură, ploaie, etc.)
  • Profilul utilizatorului (configurări pentru ştiri, e-mail, furnizori audio, etc.)
  • Informaţii de la senzori (radar, semnal ultrasonic, gesturi, voce etc.)

Informații în conformitate cu legislaţia privind protecţia datelor pentru serviciile MINI Connected, precum și o listă completă și o descriere detaliată a serviciilor ("Descrieri ale Serviciilor") și a prelucrării datelor aferentă acestora, pot fi consultate aici.

Datele cu caracter personal prelucrate sunt şterse automat după 4 săptămâni, cu excepţia cazului în care acestea sunt necesare pentru o perioadă mai lungă pentru furnizarea serviciului specific.

Poţi activa sau dezactiva serviciile şi funcţiile (unele dintre acestea fiind contra cost) şi, în unele cazuri, întreaga conexiune a automobilului la reţeaua de telefonie mobilă. Sunt excluse din această categorie - acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic - funcţiile şi serviciile prevăzute de lege, cum ar fi un sistem de apel de urgenţă.

Pentru furnizarea aplicaţiei MINI (oferite de BMW România și, după caz, BMW AG), și în funcție de serviciul specific utilizat, sunt prelucrate următoarele date cu caracter personal:

  • Date privind starea automobilului (kilometraj, tensiunea bateriei, starea portierelor şi a clapetelor etc.)
  • Date privind poziţia şi mişcarea automobilului şi a dispozitivului mobil al utilizatorului (oră, poziţie, viteză etc.)
  • Date privind întreţinerea automobilului (data următoarei revizii, nivelul uleiului, uzura frânelor etc.)
  • Date privind starea automobilului (disfuncționalități sau defecte ale componentelor importante ale sistemului, baterie, anvelope etc.)
  • Informaţii dinamice despre trafic (blocaje, obstacole, indicatoare, locuri de parcare etc.)
  • Informaţii de mediu (temperatură, ploaie, etc.)
  • Profilul utilizatorului (configurări pentru ştiri, e-mail, furnizori audio etc.) 
  • Informaţii despre senzori (radar, semnal ultrasonic, gesturi, voce etc.)

Informații în conformitate cu legislaţia privind protecţia datelor pentru aplicaţia MINI pot fi găsite aici. Datele de poziţie şi mişcare sunt utilizate exclusiv în conformitate cu precauţiile de securitate pentru datele de localizare.

Dacă nu doreşti această prelucrare a datelor tale cu caracter personal, poţi anula consimţământul acordat - acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic - în cadrul aplicaţiei MINI sau să elimini aplicaţia MINI de pe dispozitivul tău mobil.

 

C.    Asigurarea calităţii produselor, cercetarea şi dezvoltarea de noi produse (art. 6 alin. (1) lit. (f) din GDPR)

BMW România utilizează datele primite (inclusiv datele de localizare), care sunt colectate ca urmare a furnizării de servicii fie de către BMW România, fie de către partenerii MINI într-o formă depersonalizată pentru a asigura calitatea produselor şi serviciilor, precum şi în scopuri de cercetare şi dezvoltare. "Depersonalizat" înseamnă că datele nu mai pot fi asociate direct cu tine sau cu automobilul tău.

Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România de a răspunde aşteptărilor ridicate ale clienţilor noştri în ceea ce priveşte produsele şi serviciile de înaltă calitate şi de a lua în considerare dorinţa clientului de a avea soluţii nou dezvoltate, inovatoare. Pentru a proteja interesele tale - pe lângă depersonalizare - sunt implementate măsuri de precauţie şi controale de securitate suplimentare, după cum este necesar, de exemplu, restricţii stricte de acces la date, restricţii în utilizarea datelor, măsuri de securitate, perioade de păstrare, precum şi principii de economie a datelor, cum ar fi colectarea exclusivă a datelor relevante.

 

D.    Îndeplinirea proceselor de vânzare, service şi administrative ale BMW România, BMW AG şi ale Partenerilor MINI (art. 6 alin. (1) lit. (f) din GDPR)

Pentru a optimiza în mod continuu experienţa clienţilor şi cooperarea cu Partenerii MINI şi echipele de service pentru clienți, generăm evaluări şi rapoarte pe baza informaţiilor contractuale şi le împărtăşim cu partenerii MINI în mod responsabili. Scopul principal al acestor evaluări este de a iniţia măsuri corespunzătoare (de exemplu, cursuri de formare pentru personalul de vânzări şi service) pentru a îmbunătăţi procesele de punere în aplicare şi de vânzare. Vom crea rapoartele descrise mai sus într-o formă agregată şi anonimizată, ceea ce înseamnă că destinatarii rapoartelor nu pot trage nicio concluzie cu privire la tine ca persoană din datele pe care le conţin.

O parte din datele specifice automobilului care sunt dobândite sunt, de asemenea, prelucrate - acolo unde este necesar - pentru respectarea proceselor de service (de exemplu reparaţii, garanţie, voluntare) efectuate de partenerii autorizați MINI, şi ale reprezentanţelor naţionale de vânzări ale BMW Group (inclusiv sucursalele acestora) din Spaţiul Economic European. Această prelucrare este în interesul legitim al BMW România de a oferi clienţilor noştri cel mai bun proces de service posibil. De asemenea, prelucrarea are loc ocazional în contextul obligaţiilor legale (de exemplu, informaţii privind reparaţiile şi întreţinerea bazate pe obligaţii privind concurenţa). Ca principiu general, pentru a proteja sfera privată a clienţilor noştri, prelucrarea datelor tehnice este bazată pe automobil şi fără o legătură directă cu clientul.

Următoarele categorii de date sunt utilizate în acest scop:

  • Datele de bază ale automobilului (de exemplu, seria de şasiu, numărul de înmatriculare, modelul automobilului, data fabricaţiei, echipamentele automobilului)
  • Date privind starea automobilului (valori măsurate, de exemplu, kilometrajul)
  • Înregistrări în memoria de erori (de exemplu, defectarea semnalizatorului)
  • Date despre încărcare
  • Versiuni software şi
  • Date de service şi de atelier (de exemplu, cereri de service, lucrări efectuate, piese de schimb montate, cazuri de garanţie, rapoarte de service)

Datele tehnice ale automobilului sunt şterse la sfârşitul ciclului de viaţă al automobilului.

BMW România este o companie a BMW Group. În unele cazuri, prelucrăm datele tale pentru a ne asigura că diferitele companii din cadrul BMW Group sunt gestionate cât mai eficient şi cu succes posibil. Aceasta se referă, de exemplu, la contabilitatea consolidată comună în conformitate cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară (IFRS) pentru companii.

 

E.    Asistenţă pentru clienţi (art. 6 alin. (1) lit. (b), (g) şi (f) din GDPR)

BMW România şi partenerii MINI utilizează datele tale cu caracter personal pentru administrarea contractului (de exemplu, efectuarea comenzii pentru automobil, comanda la service/reparaţii, rezervarea serviciilor MINI Connected) sau pentru a gestiona orice cerere pe care ai trimis-o (de exemplu, rezervarea unei oferte, solicitare de test drive, întrebări şi reclamaţii la departamentul de asistență clienţi MINI). În ceea ce priveşte toate aspectele legate de administrarea contractului sau de rezolvarea unei probleme, te vom contacta fără consimţământ separat, de exemplu în scris, prin telefon, prin serviciul de mesagerie sau prin e-mail, în funcţie de datele de contact pe care le-ai specificat.

De asemenea, te vom contacta dacă automobilul tău face obiectul unei aşa-numite campanii tehnice sau de rechemare în service. Deoarece campaniile tehnice sunt de obicei măsuri de mare importanţă (de exemplu, evitarea pericolului pentru ocupanţii automobilului, evitarea deteriorării automobilului), te contactăm direct sau indirect prin intermediul partenerilor noştri MINI sau al sucursalelor noastre BMW, utilizând datele de contact pe care le-ai specificat, pentru a ne conforma obligaţiei legale de informare.

De asemenea, te vom contacta, în cazuri atent analizate, cu comunicări promoţionale (de exemplu, trimiterea prin poştă a pachetului de bun venit în urma achiziţionării unui automobil sau o scrisoare care indică sfârşitul perioadei de garanţie şi oferta unei verificări a automobilului) dacă şi în măsura în care sunt îndeplinite cerinţele necesare în conformitate cu legislaţia privind protecţia datelor şi în deplină cunoştinţă a dreptului tău de opoziţie, nu te-ai opus utilizării datelor tale în scopul comunicării scrise.

BMW România prelucrează, de asemenea, datele tale cu caracter personal pe această bază pentru a optimiza experienţa ta cu departamentul de asistență clienţi MINI, de exemplu, pentru a te identifica corect dacă iei legătura cu noi.

 

F.    Comunicarea promoţională, precum şi studiile de piaţă bazate pe consimţământ (art. 6 alin. (1) lit. (a) din GDPR)

În măsura în care ne-ai acordat consimţământul separat pentru utilizarea ulterioară a datelor tale cu caracter personal, atunci datele tale cu caracter personal pot fi utilizate în conformitate cu domeniul de aplicare descris în consimţământ, cum ar fi în scopuri de marketing sau promoționale. Detalii despre o astfel de procedură pot fi găsite în declarația de consimțământ respectivă, pe care o poți revoca în orice moment.

Dacă ai acordat consimțământul relevant pentru a permite comunicări promoționale, atunci datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate de noi și de partenerii individuali autorizați de retail și service (partenerii preferați specificați în Contul tău online MINI, cum ar fi partenerii de la care ai achiziționat automobile sau ai beneficiat de service sau consultanță, sau partenerii regionali) pentru a îți trimite comunicări promoționale personalizate cu privire la produsele și serviciile BMW Group (inclusiv marca BMW Group) care sunt în concordanță cu preferințele și comportamentul tău. Pe baza unui profil de client creat pentru tine, identificăm, așa cum este descris în detaliu în consimțământul în sine, informații pe care le considerăm de interes pentru tine. În acest scop, folosim date pe care le-am primit de la tine sau care au fost generate în urma utilizării de către tine a produselor sau serviciilor BMW România, ale anumitor filiale și ale partenerilor individuali autorizați de retail și service. O listă detaliată a datelor utilizate poate fi vizualizată aici.

Dacă ai acordat consimţământul pentru comunicări promoţionale referitoare la produse și servicii din universul BMW Group, atunci vei primi mai ales informații referitoare la următoarele subiecte: 

  • Automobile, piese și accesorii originale, echipamente pentru conducătorul auto, servicii MINI Connected pentru mărcile BMW, BMW Motorcycle și MINI.
  • Beneficii și avantaje exclusive pentru clienți pe care BMW România le-a creat împreună cu partenerii săi de colaborare din diferite domenii (de exemplu, hoteluri, restaurante, cultură, design, sport, timp liber).
  • Servicii financiare și de asigurare pe care BMW România le-a asamblat cu partenerii săi selectați

Atunci când îți dai acordul pentru comunicări promoționale sau de marketing, vei specifica, de asemenea, canalele de comunicare (de exemplu, aplicații BMW Group, e-mail, telefon/servicii de mesagerie, în mașină, poștă) prin care te putem contacta.

Poți să îți modifici consimțămintele în orice moment sau să le revoci prospectiv fie prin intermediul contului online MINI, fie prin contactarea serviciului de asistență clienți MINI România (telefon: +40 312 297 798, e-mail: info-mini@mini.ro).

 

G.    Prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul obligațiilor legale aplicabile BMW România (art. 6 alin. (1) lit. (c) şi (f) din GDPR)

BMW România va prelucra, de asemenea, datele cu caracter personal dacă există o obligaţie legală în acest sens sau în cazul în care BMW România are un interes legitim în prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a-și apăra drepturile legale și interesele legitime. O astfel de prelucrare a datelor poate avea loc, de exemplu, dacă trebuie să te contactăm atunci când automobilul tău face obiectul unei campanii tehnice sau a unei campanii de rechemare în service sau pentru că efectuăm anumite verificări de conformitate (de exemplu, verificări privind combaterea spălării banilor sau verificări privind listele de sancțiuni, necesare pentru apărarea drepturilor noastre legale și a intereselor noastre legitime în măsura conformă cu normele GDPR) la stabilirea relației comerciale cu tine.

Datele colectate sunt, de asemenea, prelucrate în cadrul asigurării funcţionării sistemelor IT. Asigurarea funcţionării implică următoarele activităţi:

  • Salvarea şi recuperarea datelor prelucrate în sistemele IT
  • Înregistrarea şi monitorizarea tranzacţiilor pentru a verifica funcţionarea corectă a sistemelor informatice
  • Detectarea şi prevenirea accesului neautorizat la datele cu caracter personal pentru a asigura integritatea și securitatea sistemelor informatice
  • Gestionarea incidentelor şi a problemelor pentru remedierea disfuncţionalităţilor din sistemul IT

Datele colectate sunt, de asemenea, prelucrate în cadrul managementului intern al conformităţii în care, de exemplu, verificăm dacă ai fost informat adecvat în procesul de încheiere a unui contract şi dacă partenerul MINI a respectat toate obligaţiile legale.

De asemenea, avem un interes legitim în prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a ne proteja sistemul de distribuție selectivă, de exemplu prin identificarea dealerilor neautorizați.

În legătură cu obligațiile legale, anumite date de consum (așa-numitele "date OBFCM", cum ar fi consumul de combustibil și kilometrii parcurși) privind automobilul tău vor fi colectate în timpul vizitelor în service și sunt transmise direct Comisiei UE prin intermediul producătorului (BMW AG). Poți refuza colectarea și transmiterea de date în acest scop atunci când te afli în centrele autorizate de service MINI.

BMW România se supune unei varietăți de alte obligații legale. Pentru a respecta aceste obligații, prelucrăm datele tale în măsura în care se impune, precum şi, după cum este necesar, partajăm datele cu autoritățile de reglementare responsabile, în conformitate cu obligațiile legale de raportare sau pe baza solicitării legale.

De asemenea, putrem prelucra datele tale în cazul unor litigii, dacă litigiul impune prelucrarea datelor.

Verificări de conformitate atunci când BMW are o obligație legală (art. 6 alin. 1 lit. (c) din GDPR)

În unele cazuri, reglementările antiteroriste europene sau ale Organizației Națiunilor Unite impun BMW România să verifice dacă ești pe lista de sancțiuni antiteroriste pentru a nu pune resurse economice la dispoziția persoanelor sau entităților sancționate. Astfel, BMW România este obligată prin lege să verifice clienții pe astfel de liste, de exemplu înainte de a plasa o comandă, în timpul predării automobilului sau uneori chiar zilnic. Respectăm legea și efectuăm astfel de verificări numai dacă acest lucru este necesar pentru a ne îndeplini cerințele legale.

De exemplu, întrucât societățile din UE sunt obligate să efectueze astfel de verificări privind sancțiunile, acestea trebuie să verifice numele și naționalitatea clienților pentru a evita vânzarea de automobile către persoane sancționate.

Verificări de conformitate pentru prevenirea fraudelor și a spălării banilor (art. 6 alin. 1 lit. (f) din GDPR)

BMW România poate, de asemenea, să prelucreze datele tale cu caracter personal pe baza interesului său legitim atunci când nu există o lege clară care să ne oblige să facem acest lucru, dar BMW România are totuși interesul legitim de a preveni frauda, de a evita acuzațiile de spălare de bani, de a evita răspunderea penală sau administrativă sau de a evalua orice riscuri asociate tranzacțiilor atunci când stabilește o relație de afaceri cu tine (de exemplu, în timpul procesului de comandă, înainte de a preda automobilul sau chiar zilnic, dacă este necesar).

Astfel de controale de conformitate pot include verificarea statutului tău de persoană expusă politic (dacă nu sunt incluse date sensibile) sau cu privire la Beneficiarul Final Proprietar ca parte a procesului de due diligence pentru a gestiona riscul de spălare a banilor/ infracţiuni financiare. De asemenea, vom verifica dacă ai legături cu orice persoană sau entitate sancționată de pe lista antiterorism pentru a evita vânzarea indirectă de vehicule către astfel de persoane/entități.

 

H.    Transferul de date în cadrul BMW Group

BMW România este membră a BMW Group. În unele cazuri, după o analiză atentă, transferăm datele tale către alte companii din BMW Group, care acţionează ca operatori de date independenţi întrucât prelucrează datele mai departe. Un astfel de transfer de date poate avea loc în următoarele circumstanțe și pentru următoarele scopuri:

  • În cazul în care ne-ai acordat în prealabil consimţământul expres pentru a partaja datele tale cu alte companii din cadrul BMW Group în scopuri promoţionale sau de marketing. Acesta lucru se referă la companiile BMW Group acoperite de consimțământul de marketing. Datele de contact, precum și informații despre responsabili cu protecția datelor pot fi consultate aici.
  • Dacă utilizezi MINI ID tău care a fost creat la BMW România pentru a te conecta la portaluri sau site-uri web ale altor companii din cadrul BMW Group, vezi punctul A.
  • Pentru îndeplinirea proceselor de vânzări, service și administrative ale BMW România, a se vedea punctul G.
  • În cursul raportării la nivelul BMW Group, transmitem date în măsura în care acest lucru este necesar; de exemplu, în cazul automobilelor achiziționate in leasing , transmitem informații contabile legate de numerele de înmatriculare ale automobilelor respective în cursul evaluării valorilor reziduale, a se vedea punctul D. 

Reţine că aceasta nu este o listă completă sau concludentă a operaţiunilor de transfer de date în cadrul Grupului BMW, ci doar o listă de exemple menite să facă transferurile de date mai transparente.

 

I.    Transferul datelor către părţi terţe selectate

Datele vor fi partajate cu următoarelor companii, printre altele, dacă şi în măsura în care sunt îndeplinite cerinţele necesare privind protecţia datelor:

  • Partenerii MINI (de exemplu, pentru a putea da curs solicitării tale de test drive sau service şi pentru a-ţi prezenta oferte specifice). Solicitările tale sunt transmise cu prioritate partenerului MINI preferat, partenerului MINI de la care ai achiziţionat produse sau servicii, sau partenerului MINI cu care eşti în contact. Dacă nu ai avut încă niciun contact cu un partener MINI de care avem cunoştinţă, transmitem solicitarea ta unui partener MINI din regiunea ta.
  • Partenerii MINI pentru actualizarea datelor, de exemplu a datelor tale de contact. Datele pentru o actualizare a datelor sunt transmise tuturor partenerilor MINI care te păstrează în lista lor de adrese.
  • Partenerii autorizați de service, în măsura în care legea impune schimbul de date referitoare la automobile.
  • Furnizorii de servicii şi partenerii de afaceri atent selectați și examinați cu care cooperăm pentru a-ţi putea oferi produse şi servicii. Facem acest lucru pentru BMW România numai în conformitate cu cerințele stricte de prelucrare a datelor în numele nostru pentru a îndeplini o obligație contractuală (de exemplu, transmiterea către un furnizor de servicii de plată) sau pe baza consimţământului tău expres (de exemplu, transmiterea către furnizorul de asigurări pentru asigurarea în caz de accident şi de avarie MINI, dacă doreşti acest lucru).
  • Companii cărora le sunt vândute una sau mai multe unități ale afacerii BMW România și cărora le cesionăm drepturile noastre în conformitate cu toate acordurile care există între noi.
  • Alte părţi terţe (de exemplu, organisme guvernamentale/ autorități de reglementare), în măsura în care ni se solicită în mod legal să transmitem datele sau în măsura în care avem propriul nostru interes legitim în efectuarea transferului (de exemplu, în legătură cu formularea de acuzații penale sau în cadrul procedurilor judiciare).
  • Terți, sub formă anonimă, pentru utilizarea de resurse precum servicii de mobilitate, hărți și instrumente, în special în combinație cu conducerea foarte automatizată, complet automatizată și autonomă.

Cu consimțământul tău, datele colectate prin intermediul platformei noastre MINI CarData pot fi transferate electronic către terțe părți. Acest transfer va servi scopului convenit în relația dintre tine și partea terță, cum ar fi încheierea și îndeplinirea unei polițe de asigurare pentru automobilul tău cu partea terță. Ca parte a platformei MINI CarData, informațiile de bază despre capacitatea telematică a automobilului tău pot fi partajate cu terți pentru a-i ajuta să determine dacă automobilul este eligibil pentru a utiliza MINI CarData. Poți găsi mai multe informații după "Autentificare" navigând prin paginile "Automobilele mele" > "Detalii automobil" > "Despre MINI CarData".  Informații suplimentare privind prelucrarea datelor în cadrul platformei MINI CarData pot fi consultate aici.

 

J. Operator asociat cu Partenerul MINI

Partenerii MINI și BMW România colaborează strâns în legătură cu vânzarea de automobile MINI noi și rulate. Avem un interes comun în a-ți oferi o experiență de cumpărare plăcută și convenabilă, cu scopul de a oferi cele mai bune servicii posibile clienților. Cu MINI ID-ul tău, poți comuta oricând între lumea digitală de pe www.mini.ro sau din MINI App și consilierea față în față de la Partenerul MINI. De exemplu, dacă ai configurat un nou automobil MINI și ai salvat configurațiile în contul tău online MINI, atunci poți utiliza MINI ID-ul pentru a autoriza Partenerul MINI preferat să vizualizeze informațiile relevante (de exemplu, numele, datele de contact, automobilul de interes, sesiunile de test drive) din contul tău online MINI, astfel încât acest partener să îți poată prezenta mai bine modelul dorit la fața locului și să ți-l ofere pentru un test drive. Sau poți comanda ușor modelul dorit, pe care l-ai testat la un Partener MINI, în contul tău online MINI.

Pentru ca BMW România și partenerii MINI să poată oferi această grijă şi asistență cuprinzătoare și mereu actuală, fie în contextul încheierii sau executării unui contract, fie în contextul îngrijirii generale a clienților sau în contextul marketingului bazat pe consimțământul tău pentru comunicări promoționale, este necesar ca BMW România și partenerii MINI să aibă acces la datele tale actuale și relevante în calitate de client. De exemplu, dacă ai salvat deja modelul dorit în contul online MINI, atunci un partener MINI îți poate explica cu uşurinţă, în cadrul unei conversații la fața locului, o ofertă corespunzătoare pentru acest automobil pe baza acestor informații. Pentru a permite transferul necesar de date în acest caz, BMW România va furniza Partenerului MINI, în calitate de furnizor de servicii, un sistem central pentru gestionarea datelor clienților. BMW România și partenerii MINI, cu care ai fost deja în contact sau pe care îi autorizezi separat, partajează în mod obișnuit date despre clienți prin intermediul acestui sistem. Aceste date implică în special informaţii de contact (de exemplu, nume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon), informații privind oferta și informații esențiale privind contractul (inclusiv, de exemplu, seria de șasiu al automobilului, informații privind facturarea, relațiile companiei, datele necesare pentru verificările de conformitate (de exemplu, verificări cu privire la listele de sancțiuni sau listele de persoane expuse politic, verificări privind combaterea spălării banilor, cum ar fi data nașterii, locul nașterii, codul numeric personal, naționalitatea), date de interacțiune (istoricul contactelor, istoricul vânzărilor, configurațiile salvate în contul online MINI); informații suplimentare privind serviciile pentru clienți (de exemplu, preferințe și interese, informații privind consimțământul tău pentru comunicări promoționale, limba preferată). BMW România și Partenerii MINI sunt operatori de date asociaţi în sensul Art. 26 din GDPR în ceea ce privește acest schimb reciproc de date ale clienților și menținerea asociată a datelor actuale ale clienților. Utilizarea ulterioară a datelor tale de către BMW România sau Partenerul MINI respectiv - cum ar fi în scopul prelucrării contractului sau în scopuri de marketing - este apoi responsabilitatea exclusivă a BMW România sau a partenerului MINI.

Dacă dorești să afi mai multe despre prelucrarea datelor tale sub controlul și responsabilitatea comună a BMW România și a Partenerului MINI, sau dacă dorești să îți exerciți drepturile în calitate de persoană vizată, atunci ne poți contacta oricând: prin e-mail la: info-mini@mini.ro sau prin telefon la: +40 312 297 798. Responsabilul cu protecția datelor din cadrul BMW România poate fi contactat prin poștă: Reff & Associates S.P.R.L. – Silvia Axinescu, Calea Griviței, nr. 82-98, The Mark Tower, 14th Floor, Sector 1, 010735, București, România.

 

K. Stocarea și accesul la informații în echipamentul clientului (art. 4 alin. (6) din Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice)

În anumite situații, scriem sau citim informații pe sau din echipamentul tău. Acest lucru se întâmplă, de exemplu, sub formă de module cookie care sunt trimise și stocate pe dispozitivele tale, atunci când vizitezi site-urile noastre web, când utilizezi MINI App, sau când există o actualizare de software pentru automobilul tău. Această stocare sau accesare se bazează fie pe consimțământul tău în conformitate cu art. 4 alin. (5) din Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice (prescurtată în continuare "Legea nr. 506/2004)") sau justificată chiar și fără consimțământul tău atunci când devine absolut necesară în conformitate cu art. 4 alin. (6) lit. (b) din Legea nr. 506/2004 pentru a îți furniza un serviciu solicitat în mod expres de tine. Prelucrarea ulterioară este efectuată pe baza GDPR în conformitate cu scopurile descrise mai sus.

Stocarea sau accesul la informații în contextul automobilului este absolut necesar în sensul art. 4 alin. (6) lit. (b) din Legea nr. 506/2004 pentru a îți furniza servicii care fac parte din pachetul MINI Connected achiziționat. Prelucrarea este, de asemenea, absolut necesară pentru furnizarea serviciilor impuse de lege, cum ar fi EU eCall. Poți afla mai multe despre prelucrarea datelor tale legat de MINI Connected în Politica privind confidențialitatea datelor MINI Connected.

Implementăm diverse măsuri de securitate, cum ar fi instrumentele de criptare şi autentificare, în conformitate cu stadiul actual al tehnologiei, pentru a proteja şi menţine securitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor tale.

Protecţia 100% împotriva accesului neautorizat în cazul transferurilor de date pe internet sau pe un site web nu poate fi garantată, dar noi şi furnizorii noştri de servicii şi partenerii noştri de afaceri facem tot posibilul pentru a-ţi proteja datele în conformitate cu reglementările în vigoare privind protecţia datelor, utilizând măsuri de securitate fizice, electronice şi orientate spre proces, în conformitate cu stadiul actual al tehnologiei. Printre altele, utilizăm următoarele măsuri:

  • Criterii stricte de autorizare a accesului la datele tale, în conformitate cu "principiul necesităţii de a cunoaşte" (restricţionarea accesului la un număr cât mai mic de persoane) şi exclusiv pentru scopul specificat
  • Transferul datelor colectate exclusiv în formă criptată
  • Stocarea datelor confidenţiale, de exemplu datele cardurilor de credit, exclusiv în formă criptată
  • Protecția prin firewall a sistemelor IT împotriva accesului neautorizat, de exemplu de către hackeri
  • Monitorizarea permanentă a accesului la sistemele informatice pentru a detecta şi preveni utilizarea abuzivă a datelor cu caracter personal

Dacă ai primit o parolă de la noi sau ai atribuit o parolă pentru a avea acces la anumite zone ale site-ului nostru web sau ale altor portaluri, aplicaţii sau servicii pe care le operăm, eşti responsabil de păstrarea confidenţialităţii acestei parole şi de respectarea tuturor celorlalte proceduri de securitate pe care ţi le aducem la cunoştinţă. Te rugăm în special să nu comunici nimănui parola ta.

 

Măsuri de securitate pentru datele de localizare

Anumite servicii pot fi oferite numai dacă dezvălui locaţia ta sau locaţia automobilului tău. Luăm foarte în serios confidenţialitatea acestor date de localizare.

Prin urmare, datele tale de localizare (inclusiv datele accesate în cadrul întreţinerii automobilului) sunt protejate cu următoarele măsuri de securitate:

  • Acestea sunt stocate numai într-o formă care poate fi urmărită până la tine sau până la automobilul tău, după cum este necesar pentru îndeplinirea scopului pentru care ţi-ai exprimat acordul.
  • Datele sunt colectate şi accesate în această formă numai atunci când sunt necesare pentru furnizarea serviciului solicitat.
  • Datele sunt, de asemenea, colectate şi accesate în această formă în măsura în care suntem obligaţi prin lege să stocăm sau să transmitem datele.
  • Datele pentru localizarea automobilului şi datele pentru localizarea unui dispozitiv mobil/a dispozitivului tău mobil sunt corelate numai dacă acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciului solicitat.
  • Orice altă utilizare a datelor de localizare pentru analiză are loc folosind înregistrări de date care au fost anonimizate în prealabil.

Noi, şi partenerul tău MINI putem avea acces la datele de localizare a automobilului şi BMW România poate avea acces la datele de localizare a dispozitivului tău mobil de utilizator prin intermediul serviciilor furnizate (de exemplu MINI Connected).

La achiziţionarea automobilului sau la activarea sau configurarea serviciilor MINI Connected sau a aplicaţiei MINI, primeşti o descriere detaliată a datelor de localizare care sunt transferate pentru a furniza servicii specifice locaţiei.

Prin intermediul aplicației MINI sau direct în automobil - acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic - poţi seta dacă avem permisiunea de a continua colectarea şi prelucrarea acestor date, împiedicând astfel achiziţia viitoare de date. Reţine că este posibil să nu mai putem furniza anumite elemente ale serviciilor noastre dacă ai restricţionat colectarea datelor de localizare. 

În conformitate cu art. 17 din GDPR, vom păstra datele tale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile specifice pentru care prelucrăm datele tale. În cazul în care prelucrăm date în scopuri multiple, acestea sunt şterse automat sau stocate într-un format care nu permite să se tragă concluzii directe cu privire la persoana ta de îndată ce ultimul scop specific a fost îndeplinit. Pentru a se asigura că toate datele tale sunt şterse în conformitate cu principiul minimizării datelor, BMW România a elaborat un concept intern de ştergere. Principiile fundamentale prin care acest concept de ştergere prevede ştergerea datelor tale sunt descrise mai jos.

Utilizarea pentru executarea unui contract

Pentru a respecta obligaţiile contractuale, datele obţinute de la tine pot fi păstrate atât timp cât contractul este în vigoare şi, în funcţie de natura şi domeniul de aplicare al contractului, timp de 6 sau 10 ani după această perioadă pentru a respecta cerinţele legale de păstrare şi pentru a asigura clarificarea oricăror întrebări sau reclamaţii după expirarea contractului. Datele necesare pentru verificările de identitate impuse prin lege, cum ar fi, de exemplu, legea privind combaterea spălării banilor sau verificările de conformitate, precum și pentru asistență financiară/ contabilă vor fi stocate timp de 5 ani și/ sau în conformitate cu cerințele legale privind păstrarea datelor.

Pe lângă aceasta, există contracte pentru furnizarea de produse şi servicii care necesită perioade de păstrare mai lungi, a se vedea, de asemenea, "Utilizarea în scopul investigării reclamațiilor" de mai jos.

Utilizarea în scopul investigării reclamațiilor

Putem păstra orice date despre care credem, la aprecierea noastră, că vor fi necesare pentru a investiga sau a ne apăra împotriva revendicărilor sau pentru a iniția o urmărire penală sau pentru a formula revendicări împotriva dumneavoastră, a noastră sau a unui terț și putem face acest lucru atât timp cât o astfel de procedură ar putea fi inițiată.

Utilizarea în scopuri de asistenţă clienţi şi marketing

Datele colectate de la tine în scopuri de asistență clienți și marketing pot fi păstrate până la retragerea consimțământului, cu excepția cazului în soliciți ștergerea acestor date și nu există obligații contractuale sau legale de păstrare care să intre în conflict cu o astfel de cerere de ștergere.

Utilizarea datelor legate de automobil în scopul vânzărilor, serviciilor și proceselor administrative

Datele referitoare la un automobil (de exemplu, informații privind service-ul și întreținerea) vor fi păstrate pe durata de viață a automobilului.

Utilizarea datelor referitoare la automobile în scopul asigurării calității produselor, cercetării și dezvoltării de noi produse

Datele referitoare la un automobil vor fi păstrate în formă agregată timp de 10 ani.

BMW este o companie care operează la nivel global. Datele cu caracter personal sunt stocate şi prelucrate de preferinţă ăn UE de către angajaţii BMW România, Partenerii MINI şi furnizorii autorizați de servicii. În cazuri excepționale, prelucrarea poate avea loc și în afara UE, de exemplu, în SUA. 

În legătură cu serviciile IT contractate, mai ales în scopuri de asistență, poate fi necesar ca furnizorii de servicii contractați cu sediul în afara UE să acceseze datele cu caracter personal. Selectăm cu atenție acești furnizori de servicii și ne asigurăm că există un nivel adecvat de protecție a datelor prin utilizarea unor măsuri contractuale, tehnice și organizaționale. De regulă, convenim asupra clauzelor contractuale standard ale UE, dacă este necesar cu norme contractuale suplimentare.

Pentru unele țări din afara UE, cum ar fi Israel și Elveția, UE a stabilit deja că există un nivel comparabil de protecție a datelor. Datorită nivelului comparabil de protecție a datelor, transferul de date către aceste țări nu necesită nicio autorizație sau acord special.

Contactează-ne aici dacă dorești să consulţi garanțiile specifice în vigoare pentru transferul datelor tale către alte țări.

Poţi modifica oricând datele tale în conturile online MINI în opţiunile corespunzătoare din contul tău online "MyMINI", în contul tău MINI Connected sau în aplicaţia MINI. Poţi accesa următoarele date şi, dacă este posibil, le poţi modifica:

  • Date personale - aici  poți modifica datele personale, cum ar fi numele, adresa poștală, adresele de e-mail, numerele de telefon și data nașterii
  • Datele contului - aici  poți modifica datele contului tău, cum ar fi adresa de e-mail (MINI ID), parola, setările de țară și de limbă, și poți vizualiza serviciile asociate
  • Declarații de consimțământ - aici poți acorda, modifica sau, de asemenea, revoca complet consimțământul de a primi comunicări promoționale 
  • Solicitările de achiziție - aici vei găsi informații despre comenzile tale (de exemplu, automobile și/sau  servicii conectate).
  • Metode de plată - aici poți salva și modifica informațiile legate de cardul de credit. 
  • Automobilele mele - aici poți adăuga și elimina automobilele tale.
  • Parteneri MINI - aici poți stabili și modifica partenerii de retail preferați
  • Lista de favorite și coșul de cumpărături  - aici poți vizualiza și modifica configurațiile salvate sau alte produse pe care le-ai salvat.

Dacă ai nelămuriri cu privire la modul în care utilizăm informațiile tale cu caracter personal sau dacă dorești să modifici informațiile respective, poți contacta, de asemenea Serviciul de asistență clienți fie prin e-mail: info-mini@mini.ro, fie prin telefon: +40 312 297 798.

Pentru nelămuriri cu privire la utilizarea datelor tale cu caracter personal de către Partenerii MINI, te rugăm să contactezi direct Partenerul MINI respectiv.

Dacă ai întrebări cu privire la utilizarea datelor tale de către noi, cel mai bine este să contactezi mai întâi Serviciul de asistență clienți MINI - fie prin e-mail la info-mini@mini.ro, fie prin telefon la numărul +40 312 297 798 (de luni până vineri, între orele 08:00 - 18:00).

În plus, poţi lua legătura cu responsabilul pentru protecţia datelor: Reff & Associates S.P.R.L. – Silvia Axinescu, Calea Griviței, nr. 82-98, The Mark Tower, 14th Floor, Sector 1, 010735, București, România.

În calitate de persoană afectată de prelucrarea datelor tale (și anume, în calitate de persoană vizată), regulamentul GDPR şi alte dispoziții relevante privind protecţia datelor îţi permit să îţi exerciţi anumite drepturi în ceea ce ne priveşte. Următoarea secţiune conţine explicaţii privind drepturile tale de persoană vizată în temeiul GDPR. În funcţie de natura şi domeniul de aplicare al solicitării tale, te rugăm să transmiţi solicitarea în scris.

 

Drepturile persoanelor vizate

Conform GDPR, în calitate de persoană vizată, ai următoarele drepturi specifice faţă de BMW România:

Dreptul la informare (art. 15 din GDPR): Ne poţi solicita în orice moment informaţii cu privire la orice date ale tale pe care le păstrăm. Aceste informaţii se referă, printre altele, la categoriile de date pe care le prelucrăm, la scopurile în care le prelucrăm, la originea datelor dacă nu le-am obţinut direct de la tine şi, dacă este cazul, la destinatarii cărora le-am trimis datele tale. Poţi obţine gratuit de la noi o copie a datelor tale. Dacă te interesează alte exemplare, ne rezervăm dreptul de a percepe taxe pentru exemplarele suplimentare.

Dreptul la rectificare (art. 16 din GDPR): Poţi solicita rectificarea datelor tale. Vom lua măsuri rezonabile pentru a menține datele (pe care le deținem despre tine și pe care le prelucrăm în mod continuu) exacte, complete și actualizate pe baza informațiilor actuale de care dispunem.

Dreptul la ştergere (art. 17 din GDPR): Poţi solicita ştergerea datelor tale, cu condiţia ca cerinţele legale să fi fost îndeplinite. În conformitate cu articolul 17 din GDPR, acestea ar putea fi cazul, de exempu, dacă:

  • datele nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;
  • îţi revoci sau îți retragi consimţământul pe care se bazează prelucrarea datelor, şi nu există niciun alt temei legal pentru prelucrare;
  • te opui prelucrării datelor tale şi nu există motive legitime pentru prelucrare sau te opui prelucrării datelor pentru markting direct;
  • datele au fost prelucrate în mod ilegal;
  • prelucrarea nu este necesară pentru a asigura respectarea unei obligații legale care ne impune să prelucrăm datele tale, în special în ceea ce privește perioadele legale de păstrare; nu este necesară pentru a susține, exercita sau apăra pretenții legale.

Dreptul la restricţionarea prelucrării (art. 18 din GDPR): Poţi solicita restricţionarea prelucrării datelor tale dacă:

  • conteşti acuratețea datelor - pentru perioada de timp în care trebuie să verificăm corectitudinea datelor;
  • prelucrarea este ilegală, dar te opui ca datele tale să fie şterse şi soliciţi, în schimb, o restricţionare a utilizării;
  • noi nu mai avem nevoie de datele tale, dar tu ai nevoie de ele pentru a stabili, a exercita sau apăra pretenţii legale;
  • te-ai opus prelucrării - în așteptarea verificării dacă motivele noastre legitime depășesc sau prevalează asupra celor ale tale.

Dreptul la transferabilitatea datelor (art. 20 din GDPR): La cererea ta, vom transmite datele tale - în cazul în care este posibil din punct de vedere tehnic - către un alt operator. Cu toate acestea, acest drept se aplică numai în cazul în care prelucrarea datelor se bazează pe consimţământul tău sau este necesară în vederea executării unui contract. În loc să primeşti o copie a datelor tale, ne poţi solicita să trimitem datele direct unui alt operator specificat de tine.

Dreptul la opoziţie (art. 21 din GDPR): Te poţi opune în orice moment prelucrării datelor tale, din motive care decurg din situaţia ta particulară, cu condiţia ca prelucrarea datelor să se bazeze pe consimţământul tău sau pe interesul nostru legitim sau pe interesul legitim al unei părţi terţe. În acest caz, nu vom mai prelucra datele tale. Această încetare nu se aplică în cazul în care putem dovedi că există motive legitime imperioase şi justificabile pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor tale sau în cazul în care avem nevoie de datele tale pentru a susține, exercita sau apăra pretenţii legale.

În plus, ai dreptul de a nu fi supus unui proces automatizat de luare a deciziilor individuale și de a îți retrage consimțământul atunci când acesta a fost dat în prealabil (fără a afecta validitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de acel moment).

Prelucrarea datelor sub controlul comun al BMW România și al unui Partener MINI

În măsura în care dorești să îți exerciți drepturile privind persoana vizată, astfel cum sunt explicate mai sus, cu privire la prelucrarea datelor care se află sub controlul comun al BMW România și al unui Partener MINI, poți contacta atât BMW România, cât și Partenerul MINI. În măsura necesară pentru conformitate, BMW România și Partenerul MINI vor face schimb de informații relevante. Te rugăm să reții că, în unele situații, o altă parte decât cea pe care ai contactat-o va trebui să te contacteze pentru a aborda și satisface dreptul tău privind persoana vizată. De exemplu, dacă soliciți Partenerului MINI accesul la date cu privire la prelucrarea datelor care intră sub controlul comun al BMW România și al Partenerului MINI, atunci informațiile pot fi divulgate și de BMW România.

Termene limită pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate

Ca principiu general, depunem toate eforturile pentru a răspunde tuturor solicitărilor în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, acest termen poate fi prelungit din motive legate de drepturile specifice ale persoanelor vizate sau de complexitatea cererii tale.

Restricţionarea furnizării de informaţii privind drepturile persoanelor vizate

În anumite situaţii, atunci când legea ne obligă, este posibil să nu îți putem furniza informații despre toate datele tale. Dacă într-un astfel de caz trebuie să refuzăm cererea ta de informaţii, te vom informa simultan cu privire la motivele refuzului.

Plângeri adresate autorităţilor de supraveghere

BMW Romînia ia foarte în serios întrebările, precum şi drepturile tale. Cu toate acestea, dacă eşti de părere că nu am răspuns în mod adecvat plângerilor sau întrebărilor tale, ai dreptul de a depune o plângere la autorităţile responsabile de protecţia datelor cu caracter personal, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, telefon: +40.318.059.211, +40.318.059.212 

Date de contact pentru Serviciul asistență clienți MINI al BMW România și pentru responsabilul cu protecția datelor al BMW.

Dacă ai întrebări cu privire la utilizarea de către noi a datelor tale cu caracter personal, cel mai bine este să ne contactezi folosind următoarele date de contact:

Serviciul asistență clienți MINI:

  • Utilizând formularul de contact disponibil aici
  • Scriind la adresa de e-mail: info-mini@mini.ro;
  • Contactând telefonic la +40 312 297 798 (de luni până vineri, între orele 8:00 – 18:00).

Responsabilul pentru protecţia datelor pentru România:

Reff & Associates S.P.R.L.
Silvia Axinescu
Calea Griviței, nr. 82-98,
The Mark Tower, 14th Floor,
Sector 1, 010735
București, România 

Date de contact pentru companiile din cadrul BMW Group și responsabilii cu protecția datelor.

Dacă ai întrebări cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal, te rugăm să contactezi:

BMW Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft
Petuelring 130, 80788 München,
instanța de înregistrare: München HRB 42243

datenschutz@bmw.de

Temei juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Prelucrăm datele tale numai dacă acest lucru este permis de o reglementare legală aplicabilă. Vom prelucra datele tale în special pe temeiul art. 6 și art. 9 din GDPR și pe baza consimțământului dat în conformitate cu art. 7 din GDPR. În acest caz, prelucrarea datelor tale se va întemeia, printre altele, pe următoarele principii juridice. Reține că aceasta nu este o listă completă sau exhaustivă a principiilor juridice, ci doar o listă de exemple menite să facă principiile juridice mai transparente.

  • Consimțământ (art. 6 alin. 1, para. 1 (a), art. 7 din GDPR, sau art. 9 alin. 2 (a), art. 7 din GDPR): Vom prelucra anumite date numai pe baza consimțământului tău prealabil expres și voluntar. Ai dreptul în orice moment să îți retragi sau să îți revoci consimțământul pentru viitor.
  • Executarea unui contract/ măsuri precontractuale (art. 6 alin. 1, para. 1 (b) din GDPR): Utilizăm anumite date pentru inițierea sau executarea contractului tău cu BMW România și Partenerii MINI.
  • Executarea unei obligații legale (art. 6 alin. 1, para. 1 (c) din GDPR): BMW România este supusă unei serii de cerințe legale. Pentru a îndeplini aceste cerințe, trebuie să prelucrăm anumite date.
  • Protecția intereselor legitime (art. 6 alin. 1, para. 1 (f) din GDPR): BMW România va prelucra anumite date pentru a-și proteja interesele sau interesele unor terțe părți. Cu toate acestea, o astfel de prelucrare poate avea loc numai dacă interesele tale nu sunt depășite în cazul respectiv.

Măsuri de securitate pentru informațiile de localizare.

Anumite servicii pot fi furnizate numai dacă dezvălui locația ta sau locația automobilului tău. Luăm foarte în serios confidențialitatea acestor date de localizare.

Prin urmare, datele tale de localizare (inclusiv datele accesate ca parte a întreținerii automobilului) sunt protejate utilizând următoarele măsuri de precauție:

  • Datele vor fi stocate într-o formă care poate fi urmărită sau atribuită ție sau automobilului tău doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care ai consimțit.
  •  Datele sunt colectate și accesate în acest mod numai dacă acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciului solicitat.
  • Datele sunt, de asemenea, colectate și accesate în acest mod în măsura în care suntem obligați prin lege să stocăm și/sau să transmitem datele.
  • Datele pentru localizarea automobilului și datele pentru localizarea unui dispozitiv mobil / a dispozitivului tău mobil sunt legate numai dacă acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciului solicitat.
  • Orice altă utilizare a datelor de localizare în scopuri de analiză se face pe seturi de date care au fost anonimizate în prealabil.
  • Noi și Partenerii MINI putem avea acces la datele de urmărire ale automobilului, iar BMW România poate avea acces la datele de urmărire ale dispozitivului tău mobil prin intermediul serviciilor pe care le furnizează (de exemplu, MINI Connected Services).
  • Vei primi o descriere detaliată a datelor de localizare transmise pentru furnizarea de servicii specifice de localizare odată ce achiziționezi automobilul sau când activezi sau configurezi MINI Connected Services sau MINI App.
  • Prin intermediul MINI App sau direct în automobil - în măsura în care este posibil din punct de vedere tehnic - poți configura dacă aceste date vor continua să fie colectate și prelucrate de noi, împiedicând astfel colectarea viitoare a datelor. Te rugăm să reții că este posibil să nu mai putem furniza anumite aspecte ale serviciilor noastre dacă restricționezi colectarea datelor de localizare.

INFORMAȚII DE CONTACT:

  • Nume și prenume
  • Titlu
  • Adresă
  • Forma de adresare
  • E-mail
  • Număr de telefon / Număr de mobil
     
  • Data nașterii
  • Situația familială
  • Membrii familiei
  • Permis de conducere (tip)
  • Profesie
  • Automobile și serviciile MINI de interes, precum și solicitări și sesiunile de test drive etc.
  • Partener MINI preferat
  • Hobby-uri
  • Metoda de plată preferată
  • Numărul de identificare al automobilului (VIN) și alte specificații asociate acestuia, de exemplu modelul, echipamentul, data primei înmatriculări.
  • Numele companiei, relația cu această companie dacă utilizezi o mașină de companie sau ești persoana de contact pentru această companie
     
  • Numărul clientului / ID-ul clientului
  • Numărul contractului
     
  • Evaluarea ta privind disponibilitatea noastră de a îți oferi consultanță și nivelul de satisfacție cu privire la conturile sau aplicațiile MINI
  • Oferte primite
  • Date privind achiziția de automobile, inclusiv modelul, configurația, data achiziției, data înmatriculării, numărul plăcuței de înmatriculare, data comenzii, data livrării, proprietarul automobilului, prețul de listă
  • Informații privind garanția
  • Valoarea reziduală
  • Detalii privind achiziția de piese, accesorii și produse lifestyle
  • Date colectate de la Partenerii MINI și sucursalele BMW (cum ar fi data predării automobilului, solicitările clienților, informații de consiliere, agentul sau consilierul de service responsabil, dacă este cazul, ora și tipul contactului, istoricul service-ului)
  • Istoricul campaniilor și răspunsul la acestea (programe de asistență pentru clienți și potențiali clienți, și activități de marketing direct)
  • Informațiile furnizate de client, de exemplu, despre alte mărci, automobile rulate etc.
  • Participarea la evenimente, localizare
  • Solicitări de informații, reclamații și istoricul de service
     

Dacă ai un cont ConnectedDrive și ai atribuit automobilul în contul tău, următoarele date pot fi utilizate în plus față de datele contului în starea lor anterioară:

  • Nivelul de combustibil
  • Autonomia rămasă
  • Date RTTI (date de navigație introduse), dacă ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor de localizare
  • Temperatura exterioară
  • Locația (numai locația de închiriere sau de parcare atunci când automobilul este parcat și numai dacă contul ConnectedDrive este activat și ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor de localizare)
  • Kilometraj
  • Viteza medie, de exemplu, pe o lună
  • Utilizarea serviciilor digitale, de exemplu, portofoliul de servicii rezervat
     

În măsura în care te putem identifica personal, de exemplu după înregistrare sau autentificare, următoarele date pot fi utilizate în plus față de datele contului:

  • Date privind utilizarea medie a aplicațiilor (comportamentul legat accesări în cadrul aplicațiilor).
  • nformații de localizare, dacă ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor de localizare
  • Utilizarea divertismentului online (de exemplu, frecvența utilizării serviciilor)
  • Utilizarea site-urilor BMW Group vizitate
  • Date privind modulele cookie (în funcție de consimțământul tău la politica privind modulele cookie)
  • Utilizarea site-urilor de socializare MINI (de exemplu, vizite și postări pe forum)
     
  • Sixt