Când este necesară mentenanţa sau în cazul unei defecţiuni, apelul Teleservice transmite către tine şi către partenerul tău de service preferat toate informaţiile relevante. Chiar şi înainte ca partenerul tău de service MINI să te contacteze pentru a face o programare, acesta cunoaşte deja starea automobilului tău, poate comanda piese de schimb şi este perfect pregătit se ocupe de nevoile individuale ale automobilului tău. Acest lucru scurtează timpul de aşteptare din timpul programării.
Sistemul identifică, de asemenea, necesitatea unor lucrări de întreţinere neprevăzute încă de la început, de exemplu, nivelul scăzut al uleiului sau uzura frânelor. Informaţiile necesare sunt împărtăşite pentru ca orice astfel de probleme să fie rezolvate rapid. Nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru nimic, iar automobilul tău MINI va rămâne în stare perfectă.
Pentru a te contacta şi a pregăti o programare, partenerul tău de service desemnat poate declanşa şi accesa datele curente ale apelului Teleservice al automobilului tău şi poate trimite mesaje către automobilul tău, de exemplu un memento al unei programări.