MINI TELESERVICES.

Ştii când este timpul pentru următorul service, verificare sau schimb de ulei? Cu Teleservices, modelul tău MINI ştie exact când este momentul pentru următoarea inspecţie tehnică. Dacă sunt necesare lucrări de întreţinere sau în cazul unei defecţiuni, va trimite toate informaţiile relevante către tine şi partenerul tău de service preferat. Chiar şi înainte ca partenerul tău de service MINI să te contacteze pentru a face o programare, acesta cunoaşte deja starea automobilului tău, astfel încât poate comanda piese de schimb şi este pregătit se ocupe de nevoile individuale ale automobilului tău. Acest lucru ajută şi la scurtarea timpilor de aşteptare.

De asemenea, sistemul recunoaşte în timp util necesitatea de a face vizite neprogramate în service, cum ar fi în cazul plăcuţelor de frână uzate – şi transmite informaţiile necesare, astfel încât deficienţele corespunzătoare să poată fi remediate rapid. Nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru nimic, iar automobilul tău MINI va rămâne în stare perfectă. Dacă ai o defecţiune neaşteptată, Asistenţa rutieră MINI este acolo pentru a te ajuta şi pentru a se asigura că vei porni din nou la drum cât mai curând posibil.

MINI - Teleservices - Verificare MINI - Teleservices - Verificare

BENEFICII DINTR-O PRIVIRE:

  • Mai multă siguranţă datorită determinării automate a nevoilor de service
  • Transmite informaţii automat către tine şi partenerul tău de service MINI despre necesităţile de service
  • Programări proactive realizate de partenerul de service MINI
  • Timp mai scurt la service, datorită unei planificări şi unei execuţii eficiente
  • Asistenţă rutieră rapidă
MINI - Teleservices - Cooper SE
MINI - Teleservices - Pictograma pentru telefon MINI - Teleservices - Pictograma pentru telefon

APEL MINI TELESERVICE.

Când este necesară mentenanţa sau în cazul unei defecţiuni, apelul Teleservice transmite către tine şi către partenerul tău de service preferat toate informaţiile relevante. Chiar şi înainte ca partenerul tău de service MINI să te contacteze pentru a face o programare, acesta cunoaşte deja starea automobilului tău, poate comanda piese de schimb şi este perfect pregătit se ocupe de nevoile individuale ale automobilului tău. Acest lucru scurtează timpul de aşteptare din timpul programării.

Sistemul identifică, de asemenea, necesitatea unor lucrări de întreţinere neprevăzute încă de la început, de exemplu, nivelul scăzut al uleiului sau uzura frânelor. Informaţiile necesare sunt împărtăşite pentru ca orice astfel de probleme să fie rezolvate rapid. Nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru nimic, iar automobilul tău MINI va rămâne în stare perfectă.

Pentru a te contacta şi a pregăti o programare, partenerul tău de service desemnat poate declanşa şi accesa datele curente ale apelului Teleservice al automobilului tău şi poate trimite mesaje către automobilul tău, de exemplu un memento al unei programări.

MINI - Teleservices - Pictograma pentru service MINI - Teleservices - Pictograma pentru service

SERVICE PARTNER MANAGEMENT.

Prin intermediul Service Partner Management poţi defini un partener de service preferat care să primească apelurile Teleservice de la automobilul tău. Poţi verifica şi modifica în orice moment partenerul de service actual, desemnat în meniul automobilului sau în MINI App. Pentru a se asigura că beneficiezi de Teleservices, MINI poate, de asemenea, să corecteze alocările de parteneri de service lipsă sau evident incorecte.
MINI - Teleservices - MINI Hatch cu 3 uşi
MINI - Teleservices - Pictograma pentru maşină MINI - Teleservices - Pictograma pentru maşină

ASISTENŢĂ RUTIERĂ MINI.

În cazul unei defecţiuni, noi te vom ajuta în cel mai bun mod posibil: poţi contacta Asistenţa rutieră MINI direct din automobil, selectând Asistenţă MINI din meniul MINI Connected. Imediat, toate datele relevante despre starea automobilului şi poziţia ta curentă sunt transmise către service-ul mobil şi este stabilită o conexiune vocală. Specialiştii fie vor rezolva mici probleme de la distanţă, fie se vor prezenta la faţa locului.

În cazul automobilelor cu cea mai nouă generaţie MINI Connected, datele necesare pot fi cerute şi, după confirmarea ta, pot fi extrase de la distanţă. Astfel, agentul centrului de asistenţă rutieră poate primi date despre automobil chiar şi în cazul în care l-ai contactat printr-un apel telefonic simplu. Ca alternativă, poţi începe procesul de asistenţă rutieră din MINI App. De asemenea, în acest caz, linia telefonică de asistenţă va primi toate informaţiile necesare pentru a-ţi oferi cea mai bună asistenţă posibilă.

MINI - Teleservices - Centru MINI

GĂSEŞTE CEL MAI APROPIAT CENTRU MINI.