Mai multe informaţii despre MINI Mobile Care.

Aici găseşti mai multe informaţii despre MINI Mobile Care şi despre condiţiile generale pentru acoperire gratuită în caz de accident sau de avarie.

CE SĂ FACI ÎN CAZ DE DEFECŢIUNE.

În primul rând, trebuie să suni la linia telefonică MINI pentru asistenţă mobilă în caz de avarie.

 

Linie de asistenţă telefonică naţională: [număr intern – pieţe]1

 

Linie de asistenţă telefonică internaţională: [număr internaţional – TBD pieţe]2

 

Apoi, trebuie să ne dai detalii despre automobil, locaţia exactă, cauza şi rezultatele defecţiunii (dacă sunt cunoscute) şi un număr de telefon unde te putem contacta. MINI se va ocupa de restul.

 

¹ [cost per oră] apel de pe liniile fixe de telefon.

 

² Costurile pentru apeluri variază în funcţie de operatorul naţional de telefonie.

RAMBURSAREA COSTURILOR.

Putem rambursa doar costuri care sunt convenite în prealabil cu Service-ul Mobil MINI.

 

În majoritatea cazurilor, costul serviciilor MINI Mobile Care sunt acoperite direct de noi. Dacă totuşi trebuie să suporţi şi tu din costuri, ţi le vom rambursa cât mai repede posibil. Pentru a face acest lucru, avem nevoie de chitanţele sau de facturile originale pentru serviciul în cauză (de exemplu de la compania de remorcare), împreună cu o copie a facturii pentru lucrările de reparaţii.

 

Costuri nerambursabile:

− costuri care ar fi avut loc în condiţii normale, de exemplu costuri legate de combustibil, taxe de drum, etc.;

 

− costuri suplimentare cu hotelul, de exemplu mese şi facturi mini-bar;

 

− orice costuri sau pierderi apărute ca rezultat direct sau indirect al defecţiunii, precum pierderi de venit, taxe de anulare, întâlniri sau evenimente pierdute (de exemplu bilete nefolosite);

 

− costuri legate de reparaţii, piese de schimb şi alte materiale.

DESTINAŢII DE CĂLĂTORIE ACOPERITE PRIN MINI MOBILE CARE.

Acoperire regională MINI Mobile Care:

 

Albania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Muntenegru, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia, România, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare), Suedia, Elveţia, Turcia.

DEFINIŢIA UNEI DEFECŢIUNI.

O defecţiune reprezintă o funcţionare necorespunzătoare a automobilului, care te împiedică să-ţi continui călătoria.

DREPTUL DE A SOLICITA SERVICIILE MINI MOBILE CARE.

Serviciile MINI Mobile Care se aplică doar în cazul în care defecţiunea nu a fost cauzată de conducătorul auto sau de factori externi. Excepţie: în caz de pană de cauciuc, vom oferi servicii corespunzătoare - în limitele descrise mai sus.

 

Serviciile MINI Mobile Care nu se aplică în caz de:

 

- reparaţii programate, rechemări în service ori alte proceduri tehnice;

- accident, furt sau vandalism şi orice alte avarii rezultate din aceste evenimente;

- avarii provocate intenţionat sau din neglijenţă;

- avarii cauzate în timpul evenimentelor de condus ori al sesiunilor de exersare pentru evenimente în care obiectivul este atingerea celei mai mari viteze posibile;

- avarii atribuite montării pieselor care nu au fost aprobate de producător sau modificărilor efectuate într-un mod care nu a fost aprobat de producător.

VALABILITATE MINI MOBILE CARE.

MINI Mobile Care înseamnă servicii de mobilitate complete pe o perioadă de doi ani pentru automobile noi înmatriculate după data de 1 ianuarie 2011, conform condiţiilor valabile ale garanţiei MINI Mobile Care.

 

Atunci când automobilul împlineşte trei ani, poţi prelungi sau reînnoi garanţia de mobilitate MINI Mobile Care – până la cinci ani. De fiecare dată când se efectuează serviciul de verificare a uleiului de motor într-un service autorizat MINI, garanţia de mobilitate MINI Mobile Care se va prelungi automat cu încă 24 de luni, până în momentul atingerii perioadei maxime de cinci ani de la data primei înmatriculări. Data următorului serviciu de verificare a uleiului de motor va fi stabilită de computerul de bord, în funcţie de modul individual de operare a automobilului (stilul de condus).

 

Atunci când automobilul intră în al şaselea an de la data primei înmatriculări, fiecare serviciu de verificare a uleiului de motor la un centru de service MINI autorizat îţi oferă dreptul la asistenţă gratuită la faţa locului din partea Service-ului MINI Mobil, pe o perioadă de 24 de luni sau pe întreaga durată de viaţă a automobilului.

 

Toate automobilele înmatriculate începând cu data de 1 ianuarie 2011 pot beneficia din nou de serviciul MINI Mobile Care, după efectuarea service-ului pentru uleiul de motor.

 

Dreptul de a beneficia de serviciile oferite prin intermediul garanţiei de mobilitate MINI Mobile Care nu este afectat de efectuarea altor lucrări de întreţinere şi reparaţii* în service-uri neautorizate. Toate serviciile MINI Mobile Care se exclud automat în cazul în care pierderea mobilităţii automobilului este cauzată de nerespectarea intervalelor de inspecţie şi de întreţinere conform specificaţiilor producătorului sau de realizarea inspecţiilor, lucrărilor de întreţinere şi a altor tipuri de reparaţii la un atelier neautorizat, fără a se ţine cont de specificaţiile producătorului.

 

* Inclusiv serviciu suplimentar de verificare a uleiului, dacă este necesar.