epaasBanner.content.text


#STAIACASA
DISTANŢA DE SIGURANŢĂ NU A FOST NICIODATĂ MAI IMPORTANTĂ.
Dragi clienţi şi fani MINI,
În aceste momente ne confruntăm cu o situaţie fără precedent, care necesită grijă, compasiune şi înţelegere.
Misiunea noastră, a BMW Group şi a partenerilor noştri, este să oferim permanent clienţilor noştri o experienţă premium. Cel mai important pentru noi acum este să ne asigurăm că rămânem în siguranţă, în contextul în care suntem cu toţii îngrijoraţi. Prin urmare, dorim să-ţi transmitem că în locaţiile MINI din România respectăm toate măsurile de siguranţă şi protecţie necesare.
Păstrăm legătura prin echipa noastră de Customer Care, ce poate fi contactată la numărul +4031 229 7798 sau la adresa de email info-mini@mini.ro. (de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00). Este posibil să întâmpinăm un număr de solicitări mai mari decât de obicei, prin urmare ne cerem scuze dacă timpul de aşteptare este mai lung decât de obicei.
Rămânem aproape de comunitatea noastră dinamică BMW prin canalele noastre de social media Facebook, Instagram, YouTube unde vă aşteptăm cu poveşti frumoase despre pasiunea noastră comună: lumea BMW.
În cazul în care ai nevoie de suport sau de soluţii de mobilitate, reprezentanţele MINI sunt încă deschise pentru tine, iar partenerii noştri aplică măsurile de siguranţă şi protecţie necesare. Până atunci îţi transmitem gândurile noastre bune şi suntem alături de tine.
Îţi mulţumim,
Echipa MINI România

LA DISTANŢĂ, ÎN SIGURANŢĂ.
Preluăm şi livrăm automobilul acasă fără interacţiune directă între client şi personalul mărcii.
Livrarea este asigurată gratuit pentru toţi clienţii care primesc un automobil nou. Serviciul de preluare şi apoi livrare este gratuit pentru toţi clienţii cu lucrări de service de peste 1200 de lei. Preluarea/predarea maşinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi în format digital.
În final, plata se face la distanţă, prin transfer bancar. Serviciul este completat de un program de curăţare a automobilului şi de lucru protejat – care include dezinfectarea directă a unor zone din automobil, folosirea mănuşilor şi a unei huse de protecţie pentru scaune şi volan, într-un efort de a minimiza riscurile unor contaminări.
Pentru programări în service contactează partenerul tău MINI sau contactează-ne prin sistemul Customer Care.
Ultima actualizare: 29-04-2020.
MINI CUSTOMER CARE.
PENTRU SERVICE ORI URGENŢE CONTACTEAZĂ-NE LA:
Telefon: +4031 229 7798, Luni-Vineri 09:00 - 18:00
E-mail: info-mini@mini.ro
Pe canalele de social media te aşteptăm cu poveşti frumoase despre lumea MINI: Facebook, Instagram, YouTube
Dacă doreşti să te programezi la un dealer sau să contactezi dealerul în mod direct, te rugăm să foloseşti MINI Dealer Locator.
