COMING SOON!

author.product-selector.pdhNotAvailable.disclaimerInfo.text This component is currently unavailable. But feel free to look around. And come back soon if you can’t find what you’re looking for this time.
motion motion

#STAIACASA

DISTANŢA DE SIGURANŢĂ NU A FOST NICIODATĂ MAI IMPORTANTĂ.

 

Dragi clienţi şi fani MINI,

În aceste momente ne confruntăm cu o situaţie fără precedent, care necesită grijă, compasiune şi înţelegere.

Misiunea noastră, a BMW Group şi a partenerilor noştri, este să oferim permanent clienţilor noştri o experienţă premium. Cel mai important pentru noi acum este să ne asigurăm că rămânem în siguranţă, în contextul în care suntem cu toţii îngrijoraţi. Prin urmare, dorim să-ţi transmitem că în locaţiile MINI din România respectăm toate măsurile de siguranţă şi protecţie necesare.

Păstrăm legătura prin echipa noastră de Customer Care, ce poate fi contactată la numărul +4031 229 7798 sau la adresa de email info-mini@mini.ro. (de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00). Este posibil să întâmpinăm un număr de solicitări mai mari decât de obicei, prin urmare ne cerem scuze dacă timpul de aşteptare este mai lung decât de obicei.

Rămânem aproape de comunitatea noastră dinamică BMW prin canalele noastre de social media FacebookInstagramYouTube unde vă aşteptăm cu poveşti frumoase despre pasiunea noastră comună: lumea BMW. 

În cazul în care ai nevoie de suport sau de soluţii de mobilitate, reprezentanţele MINI sunt încă deschise pentru tine, iar partenerii noştri aplică măsurile de siguranţă şi protecţie necesare. Până atunci îţi transmitem gândurile noastre bune şi suntem alături de tine.  

Îţi mulţumim, 

Echipa MINI România

__________________________________________________
MINI Service

LA DISTANŢĂ, ÎN SIGURANŢĂ.

Preluăm şi livrăm automobilul acasă fără interacţiune directă între client şi personalul mărcii.

Livrarea este asigurată gratuit pentru toţi clienţii care primesc un automobil nou. Serviciul de preluare şi apoi livrare este gratuit pentru toţi clienţii cu lucrări de service de peste 1200 de lei. Preluarea/predarea maşinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi în format digital.

În final, plata se face la distanţă, prin transfer bancar. Serviciul este completat de un program de curăţare a automobilului şi de lucru protejat – care include dezinfectarea directă a unor zone din automobil, folosirea mănuşilor şi a unei huse de protecţie pentru scaune şi volan, într-un efort de a minimiza riscurile unor contaminări.

Pentru programări în service contactează partenerul tău MINI sau contactează-ne prin sistemul Customer Care.

Ultima actualizare: 29-04-2020.

MINI CUSTOMER CARE.

PENTRU SERVICE ORI URGENŢE CONTACTEAZĂ-NE LA:

Telefon: +4031 229 7798, Luni-Vineri 09:00 - 18:00

E-mail: info-mini@mini.ro

Pe canalele de social media te aşteptăm cu poveşti frumoase despre lumea MINI: Facebook, Instagram, YouTube

Dacă doreşti să te programezi la un dealer sau să contactezi dealerul în mod direct, te rugăm să foloseşti MINI Dealer Locator.

MINI cu 3 uşi şi cu 5 uşi

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

PROGRAMĂRI PENTRU MINI-UL TĂU.

Se vor închide reprezentanţele dealerilor MINI?

Te rugăm să contactezi dealerul tău MINI prin telefon sau să ne vizitezi online pentru a afla mai multe detalii despre programul specific fiecărui dealer sau partener de service. Showroom-urile sunt momentan deschise şi vom continua să oferim asistenţă în atelierele noastre de reparaţii, pentru a asigura operaţiunile necesare în privinţa mobilităţii chiar şi în cadrul provocărilor actuale.

Am programat deja un test drive/ o discuţie la dealer. Cum procedez mai departe?

Te rugăm să contactezi dealerul tău MINI direct prin telefon sau online.

Îmi mai pot repara automobilul MINI la un service autorizat MINI?

Continuăm să oferim service auto în multe locaţii, pentru a asigura necesarul în privinţa mobilităţii clienţilor noştri care sunt nevoiţi să se deplaseze chiar şi în această perioadă plină de provocări. Te rugăm să contactezi partenerul tău de service MINI, prin telefon sau online, pentru a afla mai multe despre programul de lucru ak acestuia.

Am comandat un automobil MINI nou. Va fi amânată livrarea?

Te rugăm să contactezi dealerul tău MINI direct prin telefon sau online.

Cum pot comanda un automobil MINI în această perioadă?

Momentan, ofertele noastre sunt disponibile doar online. În acest sens, ţi-am pregătit oferte speciale alături de partenerii noştri MINI.

Oferte modele stoc 

https://www.mini.ro/ro_RO/home/campaigns/oferte-stoc-mini.html

Ofertă MINI Electric cu Ecotichet 45.000 LEI 

https://www.mini.ro/ro_RO/home/campaigns/mini-electric-ecotichet.html

Ofertă MINI Countryman Plug-in Hybrid cu Ecotichet 20.000 LEI 

https://www.mini.ro/ro_RO/home/campaigns/mini-countryman-plugin-hybrid-ecotichet.html

Ofertă MINI Countryman Silver Edition 

https://www.mini.ro/ro_RO/home/campaigns/mini-countryman-silver-edition.html.html

Cum pot face o programare la service?

Te rugăm să contactezi dealerul tău MINI prin telefon sau să ne vizitezi online pentru a afla mai multe detalii despre programul specific fiecărui dealer sau partener de service.

Există modificări privind data de expirare a garanţiei şi a pachetelor de service, în contextul epidemiei de coronavirus?

MINI îşi susţine clienţii afectaţi de suspendarea parţială a activităţii dealerilor în timpul restricţiilor legate de coronavirus. Pentru clienţii cu automobile a căror garanţie sau pachet de service expiră în timpul perioadei de restricţii (începând cu data de 16 martie 2020), vom extinde perioada de garanţie sau a pachetului de service până în 31 mai 2020. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitarea de kilomeri rămâne neschimbată. Verificările de la sfârşitul garanţiei care trebuie efectuate în această perioadă vor fi de asemenea realizate. Clienţii aflaţi în autoizolare la domiciliu până după data de 31 mai trebuie să contacteze un partener de service MINI pentru a stabili şi a organiza ridicarea automobilului de la domiciliu şi livrarea acestuia la încheierea lucrărilor. Te rugăm să contactezi partenerul tău de service MINI prin telefon sau să vizitezi website-ul acestuia pentru a afla opţiunile curente de contact.

PREZENTUL ŞI VIITORUL MINI.

Cum soluţionează MINI problema angajaţilor testaţi pozitiv?

Sănătatea şi protecţia angajaţilor noştri este prioritară. Ca urmare a ultimelor evenimente, BMW Group a iniţiat măsuri ferme pentru a-şi proteja angajaţii. În acelaşi timp, păstrăm legătura cu autorităţile locale competente şi ne informăm constant angajaţii cu privire la ultimele schimbări.

Informaţii despre închiderea fabricilor din Europa.

Sănătatea şi protecţia angajaţilor noştri este prioritară. În acelaşi timp, evoluţia dinamică a pandemiei de coronavirus are un impact major asupra cererilor de automobile şi motociclete. Ne aşteptăm la o scădere globală considerabilă a cererii pe piaţa de automobile, prin umare BMW Group îşi ajustează producţia şi foloseşte alte mijloace mai flexibile de a rămâne în contact cu clienţii. Pe 19 martie 2020 am închis producţia în fabricile noastre din Europa, în fabrica de motociclete din Berlin (Germania) şi în fabrica de motoare din Steyr (Austria), precum şi în fabrica Rosslyn (Africa de Sud). Momentan, închiderea fabricilor este planificată să dureze până la data de 19 aprilie 2020. Mai departe vom proceda în funcţie de cum evoluează situaţia curentă. Operarea celorlalte fabrici pentru motoare şi componente, precum şi restul fabricilor de producţie de automobile, va fi decisă în următoarele zile, în funcţie de cererile preconizate.

Este afectată şi marca MINI de situaţia curentă?

BMW Group a avut parte de câteva cazuri pozitive de COVID-19 în diferite regiuni. Astfel, BMW Group a iniţiat imediat măsurile necesare pentru a-şi proteja angajaţii. În mod evident, sănătatea şi protecţia angajaţilor noştri este prioritară.

Fabrica MINI din Oxford, Marea Britanie.

Am căutat să ne protejăm compania şi oamenii în aceste momente fără precedent marcate de o schimbare majoră. Majoritatea angajaţilor noştri vor fi plătiţi integral şi am creat noi programe flexibile prelungite pentru situaţii de lucru şi concediu. Situaţia curentă este desigur în continuă evoluţie, iar noi continuăm să analizăm toate detaliile pentru a ne da seama ce înseamnă acest lucru pe termen lung, pentru toţi cei implicaţi, dar şi pentru compania noastră.

MĂSURI DE PROTECŢIE.

Cum mă pot proteja?

Fii informat cu ultimele noutăţi în privinţa evoluţiei COVID-19, disponibile la surse oficiale precum website-ul Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS), dar şi la autorităţile locale competente. Respectă regulile impuse de acestea şi recomandările de igienă şi de comportament în această perioadă.

Ce pot face pentru a-mi feri automobilul MINI de virus?

Sugerăm curăţarea tuturor suprafeţelor pe care le atingi cu o cârpă umedă şi puţină apă cu săpun sau soluţie dezinfectantă. Butoanele şi mânerele portierelor pot fi de asemenea curăţate cu grijă, cu puţin dezinfectant. Te rugăm să nu foloseşti substanţe chimice agresive (de exemplu clor, etc.), abrazive sau corozive pe suprafeţele automobilului tău, atât la exterior, cât şi în interior. Poţi reduce răspândirea virusului în interiorul automobilului spălându-te pe mâini înainte şi după utilizarea automobilului tău MINI.

Poate automobilul meu nou MINI să transmită coronavirusul?

Luând în considerare căile de transmisie descoperite până acum şi stabilitatea destul de scăzută a coronavirusului în mediul liber, probabilitatea ca produsele importate şi piesele din automobile să fie sursa unei infecţii cu coronavirus este extrem de scăzută. Această informaţie este în acord şi cu ultimele cercetări privind supravieţuirea coronavirusurilor cunoscute, realizate de către oamenii de ştiinţă de la universtăţile Greifswald şi Bochum.